FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 20. 3. 2019 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
 Ovladače k PC
 Reálné letectví
 Recenze addonů
 Tutoriály, návody
 X-Plane
 Archiv aktualit
FÓRUM
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Články  
Reálné letectví
Námraza 03. 12. 2006   David Dosoudil
Prvním bodem na seznamu je to nejdůležitější, co je potřeba náležitě zdůraznit - icing je jedno z největších nebezpečí pro lítání a věřím, že všichni přítomní ATRkáři mi dají za pravdu hned dvakrát. Nejdůležitějším pravidlem antiicingu tak zůstává - vyhni se nebo uteč (a to platí i pro airlinery). Protože jakákoliv vrstva něčeho na křídlech nebo stabilizátorech znamená snížení jejich parametrů...VELKE snížení.
VSO-10 Gradient 15. 02. 2001   Jiří Brožek
Na větroni VSO-10 se začalo v Chocni pracovat v teoretické fázi už v roce 1972. Vznikal jako náhrada klubového větroně VT-116 Orlík II. S ohledem na cenu a dostupnost materiálů byla zvolena smíšená konstrukce…
Aero L-39 Albatros 19. 10. 2000   KOPRO
Několikaleté úsilí pracovního kolektivu AERO n.p. Vodochody vedeného hlavním konstruktérem Ing. Janem Vlčkem dovršil v listopadu 1968 úspěšným záletem prototypu šéfpilot VZÚL ing. Rudolf Duchoň. Nový letoun byl již zpočátku koncipován jako základní článek výcvikového komplexu.
Messerschmitt Me 163 Komet 22. 09. 2000  
Messerschmitt Me163 byl jednomístný stíhací letoun sloužící ve výzbroji Luftwaffe v letech 1944-1945. Na projektu začal pracovat profesor Alex Lippisch již v roce 1938.
ATR72–200 (OK-XFD) 15. 11. 1999  
Čtveřice hornokřídlých turbovrtulových letounů západoevropské výroby ATR –72 – 200 slouží u ČSA s úpravou kabiny pro 66 cestujících. Provozně je využívána od jara 1992.
Avia Av-14 (OK-LCA) 15. 11. 1999  
V polovině padesátých let připravovala Avia v Praze-Letňanech licenční výrobu letounu Iljušin Il-14P pro 26 cestujících. Po dohodě s ČSA byl letoun překonstruován pro větší kapacitu a přicházel pak do služby pod názvem Avia Av-14.
Boeing 737-400 (OK-WGG) 15. 11. 1999  
V letním období roku 1992 zařadily ČSA na své linky pět letounů osvědčeného typu Boeing 737. Letadla verze -500 v úpravě pro 111 cestujících obsluhují linky v Evropě a do Afriky.
LF-107 Luňák (OK-0818) 15. 11. 1999  
LF-107 Luňák byl jednomístný samonosný středoplošník. Dřevěná kostra křídla a pevných ocasních ploch byla potažena překližkou, kostra křidélek, pohyblivých ocasních ploch a vztlakových klapek plátnem. Na obou polovinách křídla měl letoun ještě umístěny výsuvné interceptory (rušiče vztlaku).
Spitfire Mk.IX 15. 11. 1999  
Mikojan MiG-21 MF 14. 11. 1999  
Mil Mi-24D Hind 14. 11. 1999  
Mikojan MiG-19 13. 11. 1999  
ATR42-400 (OK-AFE) 12. 11. 1999  
Avia Fokker F.VIIb-3m (OK-ABT) 12. 11. 1999  
Tupolev Tu-104 (OK-LDA) 12. 11. 1999  
Suchoj Su-22M-4 12. 11. 1999  
Iljušin Il-62 (OK-DBE) 12. 11. 1999  
Mikojan MiG-15 UTI 12. 11. 1999  
Ecureuil AS 350 (OK-BIC) 11. 11. 1999   Vladimír Stoje
Airbus A310–300 (OK-WAA) 11. 11. 1999  
Douglas DC-3 (OK-AIH) 11. 11. 1999  
Avia CS-199 10. 11. 1999  
Jakovlev Jak-17 10. 11. 1999  
Tupolev Tu-134A (OK-CFH) 10. 11. 1999  
Suchoj Su-7BKL 10. 11. 1999  
Messerschmitt Bf-109E 10. 11. 1999  
Mikojan MiG-29 Fulcrum 08. 11. 1999  
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2019 FlightSim.CZ