FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Aicraft Performance Database V2.0 Jeden příspěvek | Celý strom
Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 10:00
turbík
http://elearning.ians.lu/aircraftperformance/
 3x  

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 10:19
Pips   
Šikovnej webík, díky za link!
 

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 10:24
Filip   
Ty to jeste pouzivas? )
 

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 10:46
litinoveweedle (CSA381)
Ahoj,

ale ty udaje jsou treba pro ATR72 trochu zavadejici:

http://elearning.ians.lu/aircraftperformance/details.aspx?ICAO=AT72&GroupFilter=9&NameFilter=&ICAOFilter=

Climb pro ATR je ias 170 alternativne 190kts a to pro cely CLB. Na strankach je uvedeno 210kts. ROC HODNE zalezi na delta ISA, vetru a TOW, ale pohybuje se od 2000ft/min (initial CLB) po klidne chabych 300ft/min pri MTOW a hladinach nad FL200

Enroute/Cruise speed je ~200-210kts IAS (nad FL200), tedy TAS ~~275 zhruba odpovida.

Descend je MAX ias 230kts - nespravne uvedeno 260kts

Aproach +- sedi 180-200kts, nicmene max do OM, pak pomerne rychla decelerace na final Vapp. (Vapp by mela byt dosazena nejpozdeji 1000ft AGL ILS catII, 500ft AGL pro ILS CatI)

Final App dle LW ~ 100-120kts.

Nevim jak u ostatnich birdu, ale bral bych ty udaje s rezervou. Jinak alespon orientacne OK, lepsi nez nic, zmizela by komunikace:

XXXX: High speed approved, maintain 250kts or more.
YYYY: Negative sir, this is ATR72, maximum speed in descend is 230kts.
(ke cti ridicich LKAA FIR nutno rici, ze u nas se to prakticky nestava.

V tehle souvislosti mam dotaz/prosbu na ridici, pokud byste ji nekdo potvrdil/overil vuci skutecnosti: Jaka je typicka rychlost ATR pri vektorovani do LOC? Me pripada pro ATR tech ias 200kts jako idealnich, pri vetsich rychlostech a typickem vektorovani do LOC vetsinou AP overshootuje i pri max banku. Coz muze byt samozrejme problem AP ve FSX a nikoli chyba postupu.


Predem diky.
D.
 

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 10:52
Lejzy
Hodí se tu u letadel, který člověk lítá jen občas pro orientaci. Jeden model co člověk lítá nejvíc si naštuduje z manuálu, ale používám to pro ty ostatní. A řídíci si už vůbec manuály študovat nebudou.

(podobnou komunikaci jsem taky zažil s A748 )

 

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 12:33
turbík
Tak postnul sem to hlavne pro ATCo .Samozrejme na litani to neni.To si snad kazdy pohlidapodle manualu.Je to spis co ocekvat ..Nezadavat nesmyslne raty a rychlosti apod.Popripade dostupy.Pak i pro pozorovani z okna..
 

Aicraft Performance Database V2.0   17. 6. 2010 / 12:49
Lejzy
To je mi jasne, ale vyuziju to i pri litani. Kdybych mel studovat manual ke kazdymu eru s kterym poletim v simu jednou dvakrat... Kolikrat tam zadny ani neni.
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ