FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
LKPR a AI Jeden příspěvek | Celý strom
LKPR a AI   23. 6. 2002 / 18:34Pablik
Mam takovy problem na krizovatce taxiwayP a taxiwayL . Dost casto se stane ze nektere letadlo po pristani na 31 a odboceni na taxiwayP zamrzne na krizovatce s taxiwayL a zablokuje kompletne celou taxiwayL . Uvolni se, az kdyz zmrznuta letadla po case zmizi.
 

Re: LKPR a AI   23. 6. 2002 / 19:03Marky Parky
Diky za pripominku, zkontroluju.
 

Re: Re: LKPR a AI   23. 6. 2002 / 19:30Pablik
Diky. Ale mam takovy pocit , jestli nebude nejaky bug primo v simulatoru. Oni mi ty letadla nekdy zamrznou i na short of runway pred startem - kdyz je jich tam vic.
Napr.: stoji zasebou 3 letadla , prvni ceka na povoleni , az ho dostane a odjede , tak to druhe uz se ani nehne a blokuje ty za nim. A tohle se mi stalo i na jinem defaultnim letisti s defaultnima letadlama.
 

Re: Re: Re: LKPR a AI   23. 6. 2002 / 21:08Marky Parky
Ta druha chyba se stava, kdyz lezi h/p mimo pruh u runwaye siroky asi 130ft, to by ale melo v LKPR AFD 1.3 uz byt odladeno. Jestli se ti to nekde stava s LKPR AFD 1.3, rekni na ktere taxiway, ale znovu jsem to kontroloval a melo by to byt ok.

Jinak na te twyP/twyL to asi zpusobuje oblouk zkratky, takze v pristi verzi AFD to urcite bude odladene, presneji receno ten oblouk uz tam nebude . Sice to erum bude trvat dyl, ale alepspon se nebudou zasekavat.
 

Re: Re: Re: Re: LKPR a AI   23. 6. 2002 / 21:22Pablik
Mas pravdu ,pokud si vzpominam , tak ve verzi 1.3 se mi to jeste nestalo.
 

Re: Re: Re: LKPR a AI   25. 6. 2002 / 00:19Jelsta
Jak říkáš, když je jich na short of runway víc, taky mi občas některý zamrzne. A je jedno na kterým letišti. Asi je to bug
 

Re: Re: Re: Re: LKPR a AI   25. 6. 2002 / 08:31Marky Parky
No je to bug, ale podle zprav z ruznejch for a tak se neprojevuje, kdyz je h/p ve vzdalenosti 0-130 ft od kraje runwaye. Takze prosim upresneni. Deje se to i u LKPR AFD 1.3??? A kterej h/p. Me se totiz pri testech nic takoveho nestava.
 

Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a AI   25. 6. 2002 / 16:27jelsta
No, abych pravdu řekl, s AFD 1.3 se mi to ještě nestalo.
 

Re: Re: Re: Re: Re: Re: LKPR a AI   26. 6. 2002 / 15:27Marky Parky
))) To jsem rad.

Kdyby jo, rekni kde a ja to zkouknu a pripadne opravim...
 

Re: LKPR a AI   25. 6. 2002 / 01:18Milan
Viete niekto poradiť čo všetko treba stiahnuť na správne fungovanie AI trafic na LKPR?
Nejako je tam mŕtvo, aspoň u mňa po inštalácii AFD 1.3 (atc 100%). Pred tým tam bola hustejšia premávka, ...preinštaloval som totiž celý FS a je možné že som niečo vynechal, a na stojánkach LKPR mám niektoré lietadlá bez textúr... Ď.
 

Re: Re: LKPR a AI   25. 6. 2002 / 08:34Marky Parky
AFD urcuje jenom kde ty letadla budou stat a kudy jezdit. Kolik jich tam je je ulozeno v Traffic.bgl, ktery se vytvari a upravuje pomoci traffic tools ( www.avsim.com ). Pak si stahni AI Traffic tady z periskopu nebo z flightsim.borec.cz a je to.

Letadla bez textur tam budou stat pokud jsi zapomel na repainty.

Jinak v puvodni LKPR bylo 6 stojanek na Apronu North a 5 na Apronu South, v AFD 1.3 je jich pres 50, mozna proto tam mas tak ridce rozhozeny letadla.
 

Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ