Tak to bohuzel s tim IRS neni dobre, ALIGN se pouziva pro rycle srovnani pri pruletu, standartni je z polohy OFF do polohy NAV a nechat to tam, nabehne to asi za 7-10 minut, stejne tak jako displeje (berou data z IRS).
Ted k tomu zadavani, prvnes to mel dobre, airwaye, tudiz L858 UP27 a tak, skutecne patri nalevo. Error ti to dava kdyz to das napravo, protoze to pozna, ze to neni tratovy bod, ktery napravo patri.
Chyba NOT IN DATABASE pak dava smysl kdyz to das spravne, ale mas starou databazi v pocitaci. Lze si to predstavit jako stare mapy do navigace v aute - body a trate ve vzduchu se meni, a je potreba mapy obnovovat. (DB se vydava v ctyrtydennim cyklu, pro bezneho letce je OK aktualizovat treba 4x rocne). NOT IN DATABASE se pak vyskytne, kdyz chces, obrazne receno, po letadlu, aby letelo treba D1 do Ostravy, kdyz ono ma v mape, ze D1 je jen po Vyskov. |
|