No v tom je právě ta záludnost toho VNAVu na klesání. Když skočíš na DES page, je tam "FORECAST" a tam si můžeš nastavit QNH, se kterým to má počítat. Pokud se tlak od standartního liší, tak to může nějakou odchylku při výpočtu udělat.
U toho idle... to mrkni na FMA. V obou případech by to mělo jít tuším na RETARD a pak ARM a nebo FMC SPD v případě V NAVu (takhle z hlavy si nevzpomínám). Je pak otázka, co dělá simulátor, jestli pustí ovladač (joy) aby do toho hrabal a nebo ho ignoruje, dokud je A/T aktivní (to mi třeba dělá iFly). Tam pak i když hýbeš pákou, tak to letadlo ignoruje a drží si páky kde chce on.
IMHO používat V NAV ke klesání jak v simu, tak v reálu, je takové všelijakové a tak já osobně preferuju LVLCH nebo V/S. Dá se s tím mnohem jednoduššeji hrát.
Ještě mně napadají různé restrikce v STARu - některé body mají omezení, že musíš prolétat nad/pod nebo v přesné výšce a občas (jak psal tragéd) se stane, že ta výška tam nesedí (nebo třeba i rychlost) a pak to houpe jak na moři, protože se éro snaží držet vertikální profil zuby nechty a řve to na tebe "DRAG REQUIRED" apod. ptákoviny. |
|