FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Paměť RAM a LOD_RADIUS Jeden příspěvek | Celý strom
Paměť RAM a LOD_RADIUS   17. 1. 2017 / 14:25
JirkaK
ano LOD mimo jiné určuje jak kvalitní textury a jak daleko budou načtené.

Kdesi byl článek kde autor vyměnil textury jen za jednolitou barvu podle jejich kvality a dělal screenshoty ze simu s použitím různého LOD, kde jde krásně vidět jak simulátor mění využití textur. Postoval jsem to tu kdysi ale dohledávat zpětně to nebudu.

Důležité je že LOD nemění jen úroveň detailu ale i vzdálenost na kterou načítá alespoň základ. Jde to pak vidět i na pohledu zezhora při velkém odzoomování... načtená oblast je přesnější a v zásadě to mohou být i stovky km v průměru.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ