FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX VFR CZECH REPUBLIC Jeden příspěvek | Celý strom
FSX VFR CZECH REPUBLIC   15. 4. 2017 / 10:48
JirkaK
FSX vytváří několik složek v

ProgramData/Microsoft/FSX tady je scenery.cfg


Users/xxx/AppData/Roaming/Microsoft/FSX hlavně fsx.cfg ale i exe.xml a dll.xml. V controls definice ovládacích prvků, tady to ale nezaručuju že bude fungovat po přeinstalaci systému. Je tu složka simobjects kde jsou ukládané časy nalítané na letadlech - engine time, po přeinstalaci člověk nezačne s nulama na počítadlech


Barvy a ortho...
naprosto normální problém ortha zadarmo. Veřejné zdroje často obsahují balast, který se dostane do simulátoru, pak vidíš že jednotlivé kousy na sebe nesedí barevně, v texturách jsou mraky či jiné artefakty protože by to někdo musel celé projít, ručně vyretušovat, když na sebe nenavazuje barevně, musíš to sladit do latě.

To je plus placeného ortha, s uvedenými chybami to budou lidi reklamovat, proto taky lidi za ortha platí - aby tam nic takového nebylo.

Už vůbec nemůžeš předpokládat že dvě ortha různých autorů budou sedět barevně ani kvalitou. Mohlo být použito jiné kompres, jiných zdrojů dat... u free scenérky nelze předpokládat že si s tím někdo bude hrát tolika času.

To proč je to mázlé nebo ne je otázkou na autora, ortho v FSX/P3D nepoužívám, protože jsem žádné kvalitní nenašel, podotýkám že o čechy nelítám ale když jsem zkoušel to co tu koluje mi vadila nízká kvalita a z disku to letělo stejně rychle jak to na něm přistálo. Kombinace OpenLC, Vectorů a Base pro mě produkuje lepší výsledky
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ