FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FSX VFR CZECH REPUBLIC Jeden příspěvek | Celý strom
FSX VFR CZECH REPUBLIC   15. 4. 2017 / 15:20
JirkaK
Není třeba ubírat, i když budeš mít texture resolution na max tak drtivá věcí nemá textury ani zdaleka tak kvalitní, bavíme se jen o pár scenérkách které jdou na 7cm/px, tzn u toho ortha pokud nejpůjdeš hůře než 1m/px tak se nic nestane, a něco horší nastavení je téměř minimum možné. Normálně se doporučuje dát na max a neřešit.

Mesh resolution s tím nemá co společného a i pokud máš ultimate tak krom nějakých větších hor nebudeš mít mesh lepší než 10m, spíše ale 19, možná dokonce 38.

Netuším jak FS2004 ale FSX mipmapy používá jen pro VC a dají se vypnout. Mipmapy jsou různé rozlišení textur uložené v jedné textuře a dle vzdálenosti ze které se renderuje se použije mipmapa vhodné velikosti, což do velké míry omezuje shimmering třeba. Dost silně ale pochybuju že v 20GB orthu budou mipmapy.

Spíše dočasně vypni antialiasing ne jen v FSX ale i v driverech. Pokud se to zlepší, pak bych se zaměřil na LOD Bias a dle síly tvého obvyklého AA bych nastavil offset pro negative lod bias (ten je třeba aspoň u nv také zapnout), Tohle prý někomu pomáhalo na blurry textury. Osobně jsem s tím problém nikdy neměl a tohle nastavení jsem nijak nepoznal.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ