Mám za to že je to veřejné tajemství a je to obecný předpoklad či rumor... Jsou pro to indicie krom toho že bylo jasně řečeno že Vulkan chtějí implementovat.
1:
Aktuálně je priorita optimalizace XP, žádné nové featury. Nové grafické api je lnutnost pro lepší optimalizaci a je logické uvést nové grafické api tak aby nepsali něco pro OpenGL a neměnili to pár měsíců potom.
2:
http://developer.x-plane.com/2017/05/x-plane-11-01-released/
Small bug fixes, fixes for aircraft SDKs, and small, tactical performance improvements will make it into X-Plane 11.02.
Big things like an XPLM revision to pop out windows, fixing the weapon API, the G1000, and more invasive performance improvements as we move toward next-gen rendering APIs will have to wait for 11.10.
"next-gen rendering api" .. to přesně vystihuje Vulkan. Tady je pravda zmínka že něco se může dostat až do v 11.20.
3:
Plus čerstvější zmínka v patch notes k 11.02:
Performance tuning we could do without too much technical risk. (We'll do the more adventurous stuff in 11.10.)
"Technical risk" = nové api = Vulkan... A dobrodružnější věci... dnes nejeden addon volá OpenGL a nebude díky přechodu na Vulkan fungovat a bude se to muset řešit... ve vývojářské hanýrce to jde s klidným srdcem nazvat dobrodružstvím.
Takže tady skutečně není žádný oficiální statement, Ale přesně takhle fungují rumory, skládají mozaiku kousek po kousku. |
|