FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Dovolenkove lety Jeden příspěvek | Celý strom
Dovolenkove lety   31. 7. 2017 / 19:47
Branislav
Chcem sa len podelit o novu skusenost (nastastie prvu v zivote) inak mi to lieta bozsky a nikdy som nemeskal viac ako 10 minut. Predvcerom let LSMG – LOWW EUROWINGS meskanie 2 hodiny. Vsetko sa da prezit i keby som este potreboval cestovat dalej z Viedne napr. do Ziliny, uz by som asi zmeskal co by sa dalo. Nastastie ma Schwechat Transport – bratislavska prepravna spolocnost dopravila inteligentne domov do Bratislavy. Ja chapem, ze sa vselico moze pokazit, ze dve hodiny meskania nie su tragedia, ale… Nepoculi sme od posadky slovicko ospravedlnenia, na sledovacoch letov nebola ziadna zmienka hoci o meskani vedeli asi od druhej v noci. (Schwechat Transport si „inteligentne“ sleduje lety a prisposobuje pristavenie mikrobusu k letistnej hale – museli sme to meskanie riesit telefonicky). Oznamenie o Gate sa objavilo na tabuliach tesne pred boardingom. Malaga je celkom velke letisko a dve stare imobilne panie + ludia s kocikmi a detmi si uzili. Samozrejme, ze islo o posledny Gate v celej dlhej stavbe. Inak informacny pult EUROWINGS je v nejakej zlucenej kancelarii v hale pred odbavenim, cize keby ste chceli ziskat posledne info alebo radu, co mate robit, musite vyjst a prejst procedurou nanovo, co si ani neviem predstavit, lebo opatovne ocheckovanie musi byt minimalne cudne ak uz nie podozrive. Da sa to vobec? Vsetky informacie od kapitana boli iba v nemcine, dokonca v miernom dialekte a tak cudne zovialne ako: moje meno je Stefi ...... a kopilot je Rudy ....... Inak viem aj nemecky aj anglicky, cize nejde o omyl. Ocakaval som, ze povie aspon vetu na vysvetlenie alebo ospravedlnenie za pripadne sposobene problemy. Ked som sa zmienil letuskam, tak otrcili kysle ksichty. Myslel som si, ze kysly ksicht je len slovenska specialita. Samozrejme nechcem nijake odskodne, ani pohar nejakeho patoku pocas letu na udobrenie. Mam len pocit, ze sa vytraca aj z takeho, pre mna este stale vysoko kultivovaneho povolania, elementarna slusnost. Celkom ma zaujima seriozny nazor.

Ako vzdy uz klasicky vopred uvadzam, pre vsetkych, ktori vzdy vsetko sprdnu, aby sa nenamahali pisanim, … ano som stary chuj, dement, staromilec a na mieste unaveneho kapitana by som na ludi nareval a poslal vsetkych do pi...., lebo ked sa im nelubi, nech zostanu doma.

brancoj
 

Dovolenkove lety   31. 7. 2017 / 19:49
Branislav
Este sa ospravedlujem nie LSMG ale samozrejme LEMG. Klavesy su prekliato blizko. brancoj
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 02:54
neletec
Tak já přidám taky svoji zkušenost s meškáním

V lednu jsme letěli s Wizzairem Praha - Tel Aviv, odlet někdy brzo ráno. Už jsme byli naložení v autobusech a měli jet k letadlu, když nás najednou všechny poslali zpět, že je problem with airplane a oprava bude trvat asi hodinu. Normálně jsme prošli přes kontrolu zpátky, hoďku poseděli v kavárně a zase bez problému přes kontrolu zpět. Zpoždění bylo nakonec asi 1,5 hodiny, jestli si dobře pamatuji, tak pilot se při takovém tom uvítání palubním rozhlasem omluvil, s tím, že safety first a jinak klasika.

Na jaře s Vuelingem z Prahy do Paříže zpoždění asi hoďku a půl, s tím, že letadlo nabralo zpoždění už někde předtím, takže jsme víceméně čekali, až přiletí, uklidí ho a budeme moci na palubu. Zde nám nikdo neřekl nic, protože předpokládám, že se omlouvali lidem v letu před námi a tak nějak zpoždění dalších letů brali jako samozřejmost

No zajímavý byl let zpátky z CDG do Prahy. Už jsme seděli v letadle, ale pořád dovnitř chodil za piloty něco řešit technik, až nám pilot řekl, že se omlouvá, ale že z motoru teče nějaká kapalina (hydraulická?) a že přistaví busy a ať jdeme zpět na letiště. Tam nikdo nevěděl jak dlouho bude letadlo meškat (víceméně k dispozici byly pouze dvě paní u gate, ale ty brzy vzaly roha). Po nahlédnutí do mobilní aplikace Vuelingu jsem se zděsil, předpokládané zpoždění 3 hodiny! Tak jsme poprosili u kontroly aby nás pustili zpět a dvě hoďky pobyli venku a zase se vrátili zrovna včas. U gate se rozdávalo jídlo a pití pro účastníky zpožděného letu No nakonec se zpoždění vyšplhalo na 6 a půl hodiny a už ani nevím jestli se pilot omlouval - měl jsem toho plný zuby. To byl asi nejdivnější let - zpruzení cestující, zpruzené letušky (možná jim křivdím, ale ty u Vuelingu mi přijdou takový divný - zvlášť jak mají na začátku oblečené černé kožené rukavice...) a poprvé jsem viděl, že si nikdo od palubního personálu nic nekoupil.

Na odletové tabuli jsem si ještě všimnul, že stejné zpoždění jako našemu letu naskakovalo i odpolednímu letu do Benátek. Takže personálu nezávidím, protože po našem letu je čekaly minimálně další dva zpožděné lety plné nasraných lidí (Praha - Pařiž, Paříž - Benátky). Každopádně jsem měl na letišti dost času si přečíst o věcech na, které mám jako cestující právo a nerozpakoval jsem se a vymlátil z Vuelingu 500€ odškodné za mě a přítelkyni
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 07:24
Johnny pilot   
To máš dobry, že jsi z nich něco vymlátil. Smartwing, ač mají na svých oficiálních stránkách formulář, na který slibují odpovědět do 24 hodin, nejsou schopni zareagovat ani po půl roce. Probudila je až doručená soudní obsílka a hned, že by to rádi vyřešili mimosoudní cestou.

Zpoždění Barcelona - Praha 11,5 hodiny.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 11:39
neletec
No mě osobně ignorovali, tak mi to pořešil právník nějakou předžalobní výzvou
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 12:08
Johnny pilot   
Jo já to tak řešil také.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 12:46
xWing   
Len niekedy Ta pravnik vyjde drahsie ako letenka
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 15:45
neletec
to jo. Tenhle si vzal 125€ z těch 500€,takže zbylo "jen 375". Ale vzhledem k tomu, že letenky byly za 41€, tak to bylo příjemné
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 16:35
cenda737
Z toho, co jsi napsal, je moc pěkně vidět, jaké jsou ty kompenzace nesmyslně nastavené.
Koupíš si letenku za 41,- EUR, s letem odletíš a ještě dostaneš 400,- EUR. Dostaneš úplně stejnou částku, jako by Ti let zrušili bez náhrady a Ty jsi nikam neletěl. Je jenom otázka času, kdy tyto nesmyslně postavené kompenzace, pošlou ke dnu dalších několik EU aerolinek a ty zbylé budou muset zdražit letenky, aby si na ty odškodnění našetřili... Jaký je asi důvod toho, že aerolinky nesnižují ceny letenek, i když cena paliva (která tvoří většinu nákladů) spadla o více než 50%? Důvodem jsou 2 nejnovější evropské "patenty": kompenzace a ETS ....

PS: Nevykládejte si můj příspěvek špatně, v žádném případě nemám nic proti ochraně spotřebitelů, právě naopak. Ale tak, jak je to dnes nastaveno (kdy se při zpoždění na příletu >3 hod. platí úplně stejná kompenzace jako u zrušeného letu) je to postavené na hlavu. Kdyby se na to šlo čistě ekonomicky, tak se aerolince ten let vyplatí zrušit, než ho odletět se zpožděním....
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 16:54
Johnny pilot   
Je to tak nastaveno a kdyby se aerolinky (Smartwings) chovaly ke svým zákazníkům adekvátně, nemuselo by se nic řešit. Nás nechali sedět 11,5 hodin v hale a odmítali se s náma nikterak bavit. Jen "náhradní letadlo už letí". To asi letělo z Austrálie, když mu to trvalo tak dlouho... Snad je základem slušnosti poskytnout svým zákazníkům nějaké informace o náhradním odletu a odepisovat na formuláře, u kterých mají napsáno, že odpoví do 24 hodin. Snad je slušností odpovídat na doporučené dopisy. Snad je slušnost, když telefonicky slíbí, že do to týdne vyřeší a sami se ozvou, že tam nemusím po 2 měsících zase volat, protože opět dělají mrtvého brouka.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 18:21
neletec
Taky jsem si to říkal, že mají minimálně 3 lety po sobě plný lidí s nárokem na kompenzaci, tak bych se na to vykašlal a let raději zrušil

Jinak co se týká dvou zpátečních letek za 41€, tak to bylo promo Vuelingu, jen několik letenek v každém letu. Ostatní nebožáci to měli asi za jiné ceny
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 19:53
Algy   
Minulý týden šla na BBC diskuze, jak si aerolinky navzájem podkopávají ceny letenek. Běžel tam titulek, že za chvíli snad začnou aerolinky platit cestujícím, aby s nima lítali. Na tuhle dobu se celkem těším.

Ad Kdyby se na to šlo čistě ekonomicky, tak se aerolince ten let vyplatí zrušit, než ho odletět se zpožděním....
Podle mě zrušit let není tak jednoduché a stálo by je to daleko víc. Navíc by to aerolince asi dost narušilo další plánování (letů, posádek, údržby apod). Takhle dají jen ušmudlaných 400€ pár křiklounům, co se ozvali a pořád na tom letu vydělají.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 20:47
Tragédie v JRD
Moc velký příznivce těchto kompenzací nejsem (ale tak když už přijde, neprotestuji), nicméně ty kompenzace tady jsou už dlouho .. a že by nějaké aerolinky kvůli nim bankrotovaly? No, nezdá se mi.

že aerolinky nesnižují ceny? hmm... proč mě pohled do rezervačních systémů přesvedčuje o opaku?

nechcni slovíčkařit - nicméně, palivo činí cca 40% nákladů aerolinek. je to sice asi největší náklad, ale v celkovém součtu to ta většina tak úplně není.
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 09:43
Luděk Ch.
Taky nejsem příznivcem takových náhrad, mimo opravdu jasné případy zaviněné aerolinkou. Rozhodně bych nechal aerolinky hodně tvrdě platit za tzv. overbooking. Toto je podle mě svinstvo maximální a nasadil bych za to kruté kompenzace, aby se to aerolinkám vůbec nevyplatilo zkoušet. Člověk pochopí, když je zkoždění nebo i zrušení letu kvůli technické závadě nebo jiným provozním důvodům, ale že ho vyhodí nebo vůbec nepustí do letadla, které normálně odlétá jen proto, že chtěla aerolinka víc vydělat a prodala víc letenek, než má míst v letadle, to se stráví dost těžko, pokud se nenajde dobrovolník, který za nabídnuté peníze vystoupí dobrovolně. A ne vždy se takový dobrovolník najde
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 12:40
cenda737
Kompenzace 250, 400 a 600EUR byla původně (dle nařízení EP č. 261/2004) právě pokuta za tzv. denied boarding (nebo za zrušení letu), nikoliv za zpoždění nad 3 hodiny.
Tento zvrácený stav (kdy platí stejná kompenzace pro zpoždění jako pro odepření nástupu/zrušení letu) se vyvinul až jako důsledek rozhodnutí Evropského soudního dvora v případu Sturgeon vs. Condor a Bock vs Air France v roce 2009... Podle mého názoru je to špatně nastavené..
 

Dovolenkove lety   8. 8. 2017 / 05:57
milo   
Caute, moja skusenost bol aj taka:

skoro 12 hodin som cakal na LEMD na odlet do MDPC...a cez okno som pozeral ako technici riesia opravu alebo vymenu celneho skla pri CPT...a ani voda a ani bageta...uzas...aspon tam mali ten sklenik, kde sa da zapalit....(uz prestanem -)...je to fakt nekonecne dlho pred taky dlhym letom a...nic, AirEuropa, ale neriesil som to nijak, bola to pracovna cesta, letenky mi kupoval moj zamestnavatel...
A gate oproti, myslim ze to bol let do BOGOTY v Columbii, oni tam chudaci trcali uz o 10 hodin skor a odleteli az po nas...a tiez nic,. Ak dobre pamatam, tiez AirEuropa.
Akurat ich strazili aj ozbrojenci, parada...
Naproti tomu, meskanie 4 hodiny LEMH - LEBL, kazdu polhodinu hlasenie pre cestujucich, aby sa dostavili do bufetu, bagetka + nealko zdarma...
Stavaju sa veci...a ked sa chce, sa aj riesia...naozaj neviem, ake su ich povinnosti v tychto pripadoch.
Ale od kapitana som v zivote nepocul ziadne ospravedlnenie pred odletom(asi toho maju vtedy vela), max, pred pristatim, meskanie z dovodu xy...
A lietam naozal vela, pracovne, az viac ako by som chcel...
m.

 

Dovolenkove lety   8. 8. 2017 / 19:00
neletec
Si to k nim hod na prověření a myslím, že pár set euro uděláš https://www.vasenaroky.cz/letecka-doprava/zpozdeny-let

 

Dovolenkove lety   8. 8. 2017 / 20:18
Branislav
Takze je to tu cierne na bielom. Napisal som hned na zaciatku mojho vlakna, ze ser... na ich lacny patok alebo na 5 dekovy lapenak, co sme mimochodom dostali v krabicke 10 x 5 x 5 cm, ako zakladnu stravu na palube a to tam bola este mineralka a 1 x 3 x 2 cm susenka. To v tej krabicke KDP na vojne bol aspon hajzelpapier. Jednoducho sa omeskali o dve hodiny a pasazier ma podla EU narok na kompenzaciu. My sme nedostali ani jednoslovne ospravedlnenie a smozrejme mi tie kurv... ani neodpisali na mail.

Tymto vas chlapi prosim uz kaslite na toto vlakno. Vobec som nemyslel, ze sa budeme tym dlho zaoberat, ani som si nepotreboval vybit zlost. Dovolenka bola super. Islo mi o princip a skusenosti, ci skutocne su posadky take otrle, ze im pasazieri nestoja ani za PARDON, STALO SA. Ci to dokonca nemaju od vedenia prikaz zametat taketo pripady pod koberec. Asi ano, lebo mnohym ludom to nevadi (mozno sa celkom tesia). Brancoj
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 07:52
xWing   
V prvom rade sa ospravednujem za dlhsi prispevok.

Ja som uz tento rok na dovolenke bol a tiez som zazil 3 hodinove meskanie.
Mali sme mat odlet o 7:25 zo Zakyntosu.
Presli sme checkinom a potom bezpecnostou kontrolou do bezcolnej zony.
Kez prisiel nas cas, tak stale sa nic nedialo.
Po pol hodine sme dostali hlasenie v ceskom jazyku, ze lietadlo pre nepriaznve pocasie nemohlo pristat a pristalo na vedlajsom ostrove Kefalonia, kde bude cakat na lepsie podmienky na pristatie.
Ja s otvorenymi ustami nechapavo krutim hlavou, ze ake nepriaznive pocasie, ked neni vietor, ani burka ani nic coby zmietlo lietadlo pri pristavani nevidim. Zacal som mat podozrenie, ze to bude asi nejaka porucha na lietadle a nechcu v nas vyvolavat paniku.
Ale ked som podisiel blizsie k oknu terminala a pozeral som na drahu, tak na oboch koncoch drahy bol opar a teda zrejme to bolo asi pod minimalnu viditelnost pri pristavani. Zo zeme to ale tak nevypada
Ked ani po hodine sa nic nedialo, tak nas vyhnali z bezcolnej zony nazad do hlavneho vestibulu, kde sme trcali dalsiu hodinu. Po dalsej hodine, nas nahnali na opakovanu bezpecnostnu kontrolu do bezcolnej zony, kde sme konecne po dalsej hodine cakania sadli na autobus k lietadlu.
Po vzlete sa nam kapitan ospravedlnil a potvrdil moju teoriu o zlej viditelnosti pri pristati.
Kto pozna Zakyntos, vie, ze sa tam pristava iba na vizual.
Citujem priblizne jeho slova:
"Vazeni cestujuci, naozaj je nam luto, ze meskame, ale verte mi, ze sme boli od Vas 300 metrov, ale drahu sme nevideli, takze kvoli bezpecnosti, sme museli pristat na vedlajsom ostrove"
Pocas celeho letu sa nam venoval stylom, ze nam vysvetloloval rozne vplyvy pocasia na lietadlo, lebo sme mali jemne turbulenice pocas letu, ze to na nas fuka silny vietor z boku, ktoremu piloti hovoria jetstream. Vysvetlil nam, ze tie ciary, co su za lietadlom nie je ziadny zazrak ani chemtrails, ale len bezny fyzikalny ukaz a vysvetlil jeho vznik aj to preco je tak strasna zima v tej vyske aj ked je leto. Dalej nam popisoval, ake mesta vidime, po trase kadial letime. Tie dve hodky ubehli tak rychlo, ze som si to ani neuvedomil a zabudol aj na meskanie.
Proste fakt profesionalny pristup pilota.
Aj touto cestou teda dakujem panovi kapitanovy Karpatymu, letiaceho za spolocnost Smartwings, za sprijemnenie letu jeho odbornym vykladom. Ak som skomolil jeho meno, tak sa ospravedlnujem, nepamatam si ho uz presne.
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 13:53
Jetson
Zrovna dneska líčil kolega, jak letěl letos na Zakyntos a při přistání v mlze se ozvalo z reproduktoru "Doprčic, to nedáme.". Následoval tah motorů a přistání na Kefalonii. Tam je nechali 1,5 hodiny sedět v letadle a následně už doletěli do cíle.
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 15:20
xWing   
JJ, to je nevyhoda rannych letov
 

Dovolenkove lety   8. 8. 2017 / 11:34
Luděk Ch.
Dost pochybuju, že by si zrovna v okamžiku přibližování v mlze piloti úmyslně nebo omylem zapnuli interkom do kabiny V té chvíli nekomunikují s nikým, teprve až bezpečně přejdou do stoupání, informují věž o G/A. Kolega si to vyprávění asi trochu chtěl přibarvit
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 14:02
propilotsk
My sme mali 4 hodinové meškanie
Leteli sme s Nemeckou leteckou spoločnosťou Air Berlin "NIKI" Airbus a321 LOWW-LEMG. Prvých 30 minút letu som sa cítil ako na horskej dráhe nepočuli sme od posádky žiadne ospravedlnenie. Ak som sa chcel najesť samozrejme som musel zaplatiť. Obrazovky ktoré ukazujú kde sa lietadlo nachádza vôbec na nich nebolo vidno. Krídlo sa tak triaslo sme si mysleli že sa odtrhne. Pristátie bolo také tvrdé že som si myslel že sme do dačoho narazili. Teraz od AirBerlínu chceme odškodné za meškanie čiže peniaze
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 15:50
neletec
za 400€ kompenzace na osobu se to dá
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 10:00
Luděk Ch.
Co má společného komenzace zpožděného letu s turbulencemi, že to mícháš dohromady? Myslíš, že pilot s vámi schválně třepal?
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 12:51
Tragédie v JRD
Postavil si hospodu.. a zaclo mu vadit, ze tam chodi lidi.
 

Dovolenkove lety   8. 8. 2017 / 06:06
milo   
...deda byl blbec...
m.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 19:07
Tragédie v JRD
No, holt jsi mel smulu a mels zpozdeni... stane se. S tim se denne potykaji stovky/tisice lidi

Eurowings je lowcost lufthansy, takze od nich moc nemuzes cekat .... Shit happens, a oni sami z toho urcite nebyli nadseni. Ale jo, neco pindnout mohli. Za posledni dva toky s nima mam nekolik desitek letu, a vcelku ok - obcas pri zpozdeni davali i gratis jidlo .

Nemusis se zmova checkinovat - boarding pass uz mas, jdes rovnou na security a do airside casti. Nikomu to divne nebude. Nicmene to, ze by nemeli prepazku i na airside, je trosku divne - vevnitr to pro ne muhe delat lufthansa, nebo nektery aliancni partner.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 20:02
Branislav
Tomas ja to v podstate beriem. Nebolo to ani 12, ani 24 hodin. Serie ma len ta kultura, ze nemaju ani minimum snahy sa ospravedlnit a to je uz vseobecny problem aj u inych prepravcov. Tu na fore vidim, ze ludia sa pokusaju ziskat kompenzacie cez pravnikov. Keby sa ti ospravedlnili a pripadne ponukli napr. vratenie polovice prepravneho, tak sa nebudes handrkovat o 400 EUR. Ostatne mne islo iba o slusne spravanie a nie kysle ksichty. Na druhej strane ma do tohto pruseru dostala cestovka, ktora za teba rozhodne s kym poletis, ani sa ta nepytaju, ci to chces, ci napr. nemas nejake bonusy a pod. Zas moze niekto namietat, ze si mam vsetko riesit sam. Bookovat hotely, poistky, taxiky z letiska, letenky. Do prdele ale ja pracujem a chcem sa na niekoho spolahnut, ktory je specialista. Na mna sa tiez spoliehaju moji klienti a mam ich mnohych 15, 20 aj 25 rokov. Zacal som podnikat uz v 1989 roku na zakon 105. Roky mi pribudaju a zistujem, ze ako dochodca uz budem cestovat systemom neviem kam, neviem kedy tam pridem, neviem ci tam vobec pridem a oholia ma o prachy aj za hajzel v lietadle. A ver stat budeme chodit stale castejsie. Letel som s matkou prvy krat niekedy v roku 1964 ako maly chlapec s Medom Bedom v naruci, ale to boli casy ked bol zakaznik este pan. Kazdy rok je to hrozivejsie a hrozivejsie. Brancoj
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 20:54
Tragédie v JRD
tvrdit, že "tě do situace dostala cestovka" .. to už je... trošku přehnané ta cestovka s nima má nejspíš smlouvu na přepravu cestáku za nejakou fixní cenu (nebo s nějakou slevou), a díky tomu, že tě nacpe do jedné konkrétní aerolinky ti může s určitou jistotou garantovat cenu výletu.

není nic úžasnějšího, než vybírat zájezdy, kde cestovka toto zajištěné nemá, a jenom se probírá notickama, že "cena zájezdu je kalkulovaná na základě ceny v nejnižší bookovací třídě v den XX" a ty se jen můžeš domnívat, jestli je to ještě pořád za tuto cenu, a nebo už další 10k kaček připlatíš, protože nejvíc restricted economy už je sold, a ty musíš zaplatit za nějakou méně restricted economy. bud rád

kdyby to nebylo, tak tady nejspíš budeš blamovat, že "co to bylo za cestovku, nebyli mi schopni říct cenu vejletu s předstihem"...

prostě zpoždění se stane - spíš je zázrak, že na přecpaném EU nebi těch zpoždění není násobně víc. je potřeba to vzít s nadhledem - nikde ste nebyli zavření pět hodin na defakto zavřeném letišti bez jídla, jen jste byli v malaze na letišti o dvě hodky víc.
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 21:57
Branislav
Asi prehodnotim svoje pristupy k mojim klientom. Som makky. Dostanu to, co ja chcem a budu drzat huby. Ziadne ustretove spravanie a uz vobec nie nejake ospravedlnovanie a kompenzovanie. Ked som ku klientom mimoriadne slusny ja, potom to ocakavam od aeroliniek, holicov, masiarov, hostinskych, revizorov v MHD, predajcov aut a cestoviek… Kuva chlapi, na vsetko je zrazu vysvetlenie, tolerancia, potreba chapat. Zial su povolania, ktorym neprepacujeme nic. V automobilkach robia ludia ako otroci. V tychto horucavach zomieraju ludia na stavbach ako muchy, len sa o tom nehovori. Mladi chlapi od vycerpania, lebo developeri nemaju radi stavebne vytahy. Stavba vyzera hned lepsie ked su uz prec a budova sa oplastuje.
Za tie zisky, ktore na nas cestovky maju by mohli byt kooperujucejsi. Problem je v tom, ze v letoch nedavaju na vyber. Dobre garantuju cenu, ale nech kuva povedia, ze to bude prepravca WORLDPRDEL. Vyberam si predsa destinaciu, hotel, hviezdicky, vylety, vyberam si pohlad na more, vyberam all inclusiv, vyberam si izby vedla seba (za vsetko priplacam) ale na letecku spolocnost nemam dopad. Nechcete to pane takto, tak vam nemozeme posluzit. Je nam luto. Ked suhlasite s WORLDPRDEL, tak to budete mat za 9 tacov EUR. Pozhovaral sa niekto s ludmi z vedlajsieho lehatka na plazi co za rovnaky pobyt platili v Nemecku, Dansku?
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 22:52
Tragédie v JRD
Ja vim, nechces to slyset ... a dostaneme se tim do kruhu...ale ... proc sis bral dovolenou od cestovky, ktera ti nechtela nechat vybrat let? Nekdo Te do toho nutil? proc sis teda nekoupil zajezd od nemecky/rakousky cestovky, kdyz je to tak uzasny?

Rozcarovani z toho zpozdeni je pochopitelne ... ale zbytek? Na urovni me zname, ktera si koupila zajezd do egypta v obdobi kdy tam tradicne byva nejvetsi vedro, a pak tyden nadavala ze se tam ani neda vylizt z hotelu ven, bo teplomer ulazuje 40+...
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 17:45
JirkaK
asi záleží na cestovce a době kdy se to kupuje. Obvykle vím předem s kým a jakým typem letadla poletím, dokonce i čas. Navíc tady není tolik cestovek, které dokáží do jedné destinace v jeden termín odbavit plné letadlo a typicky ho objednává víc cestovek společně, takže de facto za to mohou všechny

Není problém koupit zájezd bez dopravy a dopravu si vyřešit individuálně, stejně obráceně, přijít do cestovky a koupit si od nich jen letenky. U evropských zájezdů je to typicky 7000-8000 na osobu.

A že by cestovky nějak závratně vydělávaly? Nevím když zvážím ceny zájezdů na kterých jsem kdy byl, tak snad s jednou výjimkou bych individuálně tak levně ekvivalentní zájezd neposkládal a nemusím se starat o žádnou organizaci, vše až pod nos. A to včetně včasného ohlášení opožděného odletu.
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 20:16
happypetr   
"když zvážím ceny zájezdů na kterých jsem kdy byl"... Tebe Jirko někdy někdo oderval od monitoru?
 

Dovolenkove lety   3. 8. 2017 / 21:52
JirkaK
internet nemám jen v tom letadle
 

Dovolenkove lety   1. 8. 2017 / 23:16
Fabo™   
Asi tak.

Kdyz jsem resil posledne dovolenou, dostal jsem kalkulaci na nejake lety.
Proste jsem si pak tu hubu otevrel, a resil lety jinac, problem to nebyl a letel jsem misto s HG pripojem s OS.

Stacilo fakt rict "tohle nechci". A zaplatit rozdil...
 

Dovolenkove lety   2. 8. 2017 / 06:34
Johnny pilot   
"je potřeba to vzít s nadhledem - nikde ste nebyli zavření pět hodin na defakto zavřeném letišti bez jídla, jen jste byli v malaze na letišti o dvě hodky víc."

Já ano.
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ