FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Spitfire boost gauge a A2A Jeden příspěvek | Celý strom
Spitfire boost gauge a A2A   1. 11. 2017 / 19:12
Stew
Vím o tom prd, tak jen taková úvaha:
Bude to asi něco podobného, jako v autě s turbodmychadlem. Když dáš tlakoměr na trubku mezi turbo a sání motoru, ukazuje to tlak vyrobený tím turbem.

Když motor a turbokompresor běží, je tam tlak vyšší než atmosferický a ukazuje to kladné hodnoty.
Když se motor a turbo zastaví, je tam atmosferický tlak - ručka je na nule.
Když se turbo zastaví/přiškrtí, rozfofrovaný motor si ten vzduch vysaje, je tam tlak nižší než atmosferický - ručka jde do mínusu.

Takže je to vlastně manometr s nulovou (atmosferickou) hodnotou né na začátku stupnice, ale někde v první třetině a tím pádem umí indikovat i podtlak.
K čemu (a jak) to ale využívali u Spitu - nemám vůbec ani tucha. Omlouvám se ale za případné blábolení, třeba je to nějak úplně jinak.
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ