FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS2XPlane a World2XPlane dotaz Jeden příspěvek | Celý strom
FS2XPlane a World2XPlane dotaz   15. 11. 2017 / 08:58
Milan Smid   
Ahoj,

mam dva (vlastne tri) rychle dotazy na xplanisty zbehle ve tvorbe scenery pro X Plane:

FS2XPlane - Da se nekde nastavit, aby to pro kazdy konvertovany objekt vytvorilo automaticky i exclude? Jde o to, aby se odstranil defaultni objekt (nebo objekt z nejake overlay s nizsi prioritou) a nedochazelo k duplikacim / prekryvani.

World2XPlane - Pokud ne, muzete mi nekdo potvrdit moji tezi (nebo spis nadeji), ze by se exclude daly z custom vektorovych dat vygenerovat pomoci teto utilitky - budto pres upload Poly File a nebo aktivaci smart exclude? (u smart exclude je mi jasne, ze bych musel i neco vygenerovat, aby se smart exclude vytvorily; tady jsem to zatim jeste nedomyslel... )

A do tretice - tusite nekdo, proc napr. kolem LOWS je FPS OK s orthem a default autogenem, ale vyrazne spadne s orthem a w2xp autogenem? (testoval jsem to s w2xp Europe mix)

Jenom na okraj... w2xp autogen se mi celkove nelibi, i kdyz musim ocenit to, jak umi omotat facades kolem polygonu ruznych tvaru.

Diky

Milan
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ