FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
P3D mraky Jeden příspěvek | Celý strom
P3D mraky   7. 12. 2017 / 10:50
FSPilot   
Ahoj,

hrabu se zase v simu a nemůžu přijít na to, co má na svědomí odstíny mraků. Zkouším různé věcí jako textury, PTA shadery apod., ale nedaří se mi dosáhnout výsledku, jaký bych si přál.

Jde o to, že když mám zataženo straty, každý čtverec s oblačností je osvětlován jednotlivě a to tvoří pak takové podivné obrazce necelistvosti. Což dost kazí dojem. Tenhle fenomén jsem odstranil ve FS9 změnou barvy pixelu na sky textuře, který byl zodpovědný za světlo, resp. jak má být osvícený mrak. A P3D tohle řeší pravděpodobně jinak, protože to nemá vliv.

Má někdo nápad, co s tím?
10323 B / 750 x 198 / Untitled.jpg
 
Gonzo
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ