FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku Jeden příspěvek | Celý strom
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku   24. 3. 2018 / 08:44
artoo
Ano, to co píšeš přesně zapadá. Osobně nechápu proč a k čemu používat 2-sided materiály. To je z principu věci špatně a bylo to špatně už v dobách FS9. Vím že SDK to umožňovalo, ale po technické stránce naprostá prasárna (ono jich ostatně v FS sdk bylo víc, co si budem povídat).
Koukal jsem se na ten FSX2xplane a ona je to historická záležitost z dob XPL8-9 a od té doby na to Jonathan nešáhl. A asi ani není divu. Ono se z toho nic moc víc dostat nedá. Ostatně to že jsou ty objekty spláclé do roviny a v XPL pak levitují a nedá se s tím nic moc dělat, to je taky bohužel důsledek nedobrého přístupu k vytváření objektů z dřevních dob FS. Ale holt takový byl vývoj a MS jde často vlastníma cestama proti celému světu (a víme kam občas dojde)..

S tím konvertem je asi nejrozumnší prostě vzít původní modely a udělat to ručně. Dneska by to teoreticky neměl být takový problém. ModeConverterX umí myslím uložit řadu formátů, který se dají dostat do jinejch aplikací. A současný XPlane2blender pro nový Blender 2.7 je hotová pohádka..

S tím ortem jsem to řešil, když jsem dělal LKPR. Taky jsem měl pochopitelně koupené v JTSK. Ono je to ve skutečnosti maličko složitější a nejde jen o natočení, ale i o drobnou deformaci. Ale v měřítku takového letiště jde o prd. Prostě pokud to bude o nějakej ten pixel vedle, nic se nestane. Já to udělal tak, že jsem si vybral několik kalibračních bodů (vizuálně - třeba roh pole atd), odečetl jejich souřadnice v JTSK a převedl si je na WGS. Pak jsem to prostě ručně natočil a postupně doladil aby to jakž takž sedělo. Ve WEDu si můžeš krásně naklikat ty kalibrační body s přesnou souřadnicí a pak to prostě ručně natočit a tradá....
 
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 16:38
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Raspber Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 18:28
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - ulitej Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 18:42
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom22. 03. 18 v 20:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - okjar Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 03:44
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Vačice Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 09:27
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mano Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:18
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 11:46
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - FSPilot Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 13:21
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 13:37
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 15:11
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:00
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:12
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:15
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 16:47
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 18:50
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 18:53
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - mirda Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:03
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:03
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 19:54
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 20:39
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Willhelm Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 04:45
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - xWing Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 07:05
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - artoo Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 08:44
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - Willhelm Zobrazit celý strom24. 03. 18 v 11:34
FS9: LKMT X (FS2004 verze) venku - PT Zobrazit celý strom23. 03. 18 v 17:14
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ