Tak pokracovani. Datum mi psali ze to prije 12.4, tak jasne ze nic no a tak si jim porad stezuju a prislo mi toto
Dobrý den, pane Michale,
děkujeme za Vaši zprávu a kontaktování zákaznické podpory Wish.
Omlouváme se, že jste do dnešního dne neobdrželi objednané zboží, ale bohužel se nám nepodařilo vystopovat, kde se Vaše zásilka nachází.
Chápu Vaše rozhořčení, jelikož jste pro nás cenný zákazník, navrhujeme vrácení celé částky za produkt, včetně poštovného.
V případě, že o zboží máte stále zájem, je potřeba za tuto objednávku zadat vrácení peněz a vytvořit si novou objednávku.
Dejte nám, prosím, vědět nejlépe do 48 hodin, zda s navrhovaným řešením souhlasíte.
Budeme se těšit na Vaši zprávu.
Hezký den Vám přeje,
Marek
tým Wish, Česká republika
Pokud Vám tato rada pomohla, nestyďte se naši odpověď ohodnotit, znamená to pro nás mnoho.
Jsem tak ceny zakaznik ze jsem si tam nikdy nic jinyho neobjednal a ani to nemam v planu
No napsal jsem jim ze objednavka znovu udelat nejde a ze chci svoji kartu, jinak ze to bude resit muj pravnik, tak sem zvedavej na odpoved
|
|