Je to rebel! Ty prostě chceš roadmapu chystaných věcí do XPL. No tak prosím, já na nějaké NDAčka kašlu:
Od PMDG se můžeme po DC-6 těšit na B377 Stratocruiser, MD-11 a Concorde.
Carenado se konečně vykašle na béčkové éra s různýma GSN430, G1000 apod. a brzy se dočkáme letadel pro hardcore piloty: Curtiss JN-4, Demoiselle, Antoinette IV, Avro triplane IV, Vickers 22, Bristol Boxkite, Blackburn Monoplane.
Dana Klaueho očarovala po Quest Kodiakovi L-200 Morava a L-40 Metasokol. (No tam má aspoň jistotu, že nebude muset tři roky řešit GSP navigaci).
Alabeo věrně následuje filozofii Carenado a dělá na Z-142, Turbo Čmelákovi, Vivatovi.
Fly Tampa kutí historické scenérky na trase Londýn-Paříž a LK kolekci (PR, MT, TB, PD, KV).
Felis do dvou let dokončí svou sbírku sovětských letadel rozšířením stávající kolekce (Jak-40, AN-24, Tu-154M) o Tu-134, Il-62, Tu-104, Il-18, Il-14 a Tu-114.
Flight Factor už předělává B777 na kvalitativní úroveň jejich B767 a do jejich flotily long-haulových airlinerů přibude B747-200 a 400.
JAR Design má těsně před dokončením A340
X-trident dělá z mixérů na Mi-8, Sokolovi a HC-102. Z rychlých trubek na Mig-21, Mig-23 a F-15.
Beti-X dělá letisko Poprad a scenerku okolních krtinců (zdráhám se ty pár metrovky nazvat kopci).
IVAO software development tým dokončuje XPL plugin X-Ivapu - v FMC kabátku a s integrovaným AUWTE - takže už žádné spouštění dvou extra exáčů na vedlejším monitoru.
Navigraph se chystá v nastaveném trendu nakopat všechny výše zmíněné vývojáře do prdele, protože nedělají - až na pár vyjímek - na ničem, co by potřebovalo navigační databázi a oni asi přijdou o dost klientů.
No a Austin pracuje na integraci plánování letů + mapu co půjde prohlížet celá. V další verzi bude opraven bug přehnaného přízemního efektu, takže nám letadla přestanou tancovat jako na ledě no a z DCS do XP11.20 licensoval kondenzační stopy a heatblur motorů. Do další verze pak spolu se speedtree a pomocí DCS týmu budou chystat stromy a trávu. (DCS se na oplátku od Austina bude učit jak udělat celou planetu a ne 50x50km výřez mapy).
Velká novinka se díky zkrachovalé spolupráci mezi Austinem s Dovetail a Auranem odkládá na neurčito, takže na novou knihovnu vlaků - které budou respektovat charakter trati a lokální typy, takže nám nebudou všude jezdit těžké americké dieslovky, ale u nás Pendolina, Leošovy Flirty, CD-Jety, ESa, Ešusy a na lokálních tratích nesmrtelné motoráčky z 60-80 let, v Německu ICEčka, ve Francii TGV. Takže vlaky až po žních.
No zkrátka máme se my, i naše peněženky, na co těšit! |
|