FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Tvorba photoscenery Prepar3d v4 Jeden příspěvek | Celý strom
Tvorba photoscenery Prepar3d v4   2. 6. 2018 / 10:58
Ciki   
Přátelé, kolegové,

rád bych se zde zeptal, zda nemáte nějaké tipy na nástroj pro tvorbu photoreal podkladů pro letiště pro Prepar3d v4 nebo i jiné verze, protože to většinou funguje bez problému. Nástroj SbuilderX se mi nedaří rozchodit a co hůř - nejsem schopný do něj dostat podkladové mapy z Google Earth, pokaždé to hlásí různé chyby... Předem díky za tipy.
 

Tvorba photoscenery Prepar3d v4   2. 6. 2018 / 19:55
FSPilot   
Já používal právě SbuilderX. Na Googla musíš mít dll k jejich serveru, které najdeš na fsdeveloper fóru. Jiná možnost jsou ground poly přes Model Converter X. Jde to ve větším rozlišení, ale jen placka (pěkně se v tom dělají TWY, approny atd. Jen musíš vychytat vrstvy aby se zobrazily správně). Jiné formy podkladu neznám.
 

Tvorba photoscenery Prepar3d v4   4. 6. 2018 / 13:30
Milan Smid   
Zkus FS Earth Tiles (FSET). Mam s tim letite zkusenosti a pouzivam doposud.

Uz je to x let nepodporovany soft, ktery ted stahnes odsud:

http://www.f-bmpl.com/index.php/faites-le-vous-meme/209-2-installation-de-fsearthtiles-1-3

vcetne toho, jak nastavit mapove servery (pro Google mapy zmen ServiceUrl tak, aby koncil ...v=802 - to je verze map, kterou je treba postupem casu zvysovat, aby se ukazovaly mapy aktualni)

Po stahnuti a rozbaleni je tam k tomu taky manual (v EN), ktery obsahuje vse potrebne.

No a...
... jelikoz jsem jednomu simptakovi slibil, ze mu ukazu, jak s tim pracovat (coz jsem doposud neudelal - omluva XXXXX!), tak si rikam, ze k tomu napisu par elementarnich instrukci v cestine, aby s tim mohli delat i jini simptaci (v podstate by se jednalo o nastaveni, sezony, pouziti vektorovych dat napr. pro mapovani vody a postupneho rozplynuti se na defaultni vektorovou scenerku, rozpad na jednotlive kroky, aby se daly napr. retusovat podklady atd., a treba jeste batch command).

Milan
 

Tvorba photoscenery Prepar3d v4   6. 6. 2018 / 13:45
Ciki   
Diky za tip. Vyzkousim
 

Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ