FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11: Lua rendering script Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11: Lua rendering script   18. 8. 2018 / 12:56
OndraT
Na rovinu se přiznám, že netušim, jestli vůbec nějaká dokumentace k datarefs a potažmo artcontrols existuje. V tomhle ohledu je nejlepší ten advanced settings skript, kde jsou popisky. Ostatní jsem vždycky více či méně úspěšně hledal s pomocí Dataref Editoru (hledám stíny, tzn. zkusim filtrovat "shadow" nebo jen "shad", chci se vrtat ve vodě, zkusím filtrovat "water" nebo "wtr" apod.).

Pokud jde o syntaxi skriptu - je to úplně obyčejná LUA, takže manuál pro LUA, tutoriály, příklady apod. Prakticky takový jedoduchý C++, prostě samý "if" a "else" a nic víc.

P.S.: nejsem programátor, jen se v tom občas vrtám a pár velmi jedoduchých skriptů (max. tak 2 funkce a do 20ti řádků a to i včetně popisový hlavičky ) jsem už zkoušel (hlavně díky prokletýmu xEnviro - skript na omezení turbulence, skript na světla letišť, jednou se naštvu a napíšu si skript na vypnutí xEnviro ).
 
Gonzo
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ