| | | Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? 4. 9. 2018 / 11:34 | |
| | Poradíte někdo " polopaticky", jak změnit názvy textur např. při konvertování objektu *.dae na *bgl pro FSX? Vygenerované textury mají občas názvy _auto**.dds a když chci objekty dát do jednoho balíku, tak se textury přepisují. Třeba u jednoduché textury _a1.dds (komín red) bych to potřeboval změnit název např. na kom_a1.dds. Jinými slovy mi jde o to, aby rozdílné *.bgl měly své adresné textury. Za konkretní rady případně návod i SZ dík. |
| |
|
| | | Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? 4. 9. 2018 / 11:59 | |
| | Ahoj,
Nejlépe je udělat si složku třeba např. "jizni cechy" do které budeš přímo convertovat z modelconverterX modely co se nacházejí v jižních čechách. Např. tvůj zmíněný komín. V output name napíšu třeba "kom" nebo "komin". Úplně dole v tabulce v Options je důležité mít zaškrtnuté první dvě políčka. První ti zajistí právě ono přejmenování dle output name a druhé zredukuje počet textur jelikož se často stává právě nejvíc u modelů ze sketchupu, že některé textury tam jsou zbytečně několikrát. Takže je důležité mít jen vždycky originální název v outputname. Kdybys konvertoval další komín do stejné složky "jizni cechy" tak jej musíš pojmenovat jinak. A proč to házím do jedné složky ? Protože až budeš konvertovat další objekt a omylem si použil název pro bglko, který už existuje tak Tě to upozorní jestli to má přemazat a tímpádem ti dojde, že už tam takový objekt a textury jsou a ty si ušetříš čas kopírováním. |
| |
|
| | | | Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? 4. 9. 2018 / 12:22 | |
| | Vyzkoušeno, přesně to jsem potřeboval. Dík Jirko. |
| |
|
|