| | Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? 4. 9. 2018 / 11:59 | |
| | Ahoj,
Nejlépe je udělat si složku třeba např. "jizni cechy" do které budeš přímo convertovat z modelconverterX modely co se nacházejí v jižních čechách. Např. tvůj zmíněný komín. V output name napíšu třeba "kom" nebo "komin". Úplně dole v tabulce v Options je důležité mít zaškrtnuté první dvě políčka. První ti zajistí právě ono přejmenování dle output name a druhé zredukuje počet textur jelikož se často stává právě nejvíc u modelů ze sketchupu, že některé textury tam jsou zbytečně několikrát. Takže je důležité mít jen vždycky originální název v outputname. Kdybys konvertoval další komín do stejné složky "jizni cechy" tak jej musíš pojmenovat jinak. A proč to házím do jedné složky ? Protože až budeš konvertovat další objekt a omylem si použil název pro bglko, který už existuje tak Tě to upozorní jestli to má přemazat a tímpádem ti dojde, že už tam takový objekt a textury jsou a ty si ušetříš čas kopírováním. |
| |
|