FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Jak na adresné názvy textur v Model Converter?? Jeden příspěvek | Celý strom
Jak na adresné názvy textur v Model Converter??   4. 9. 2018 / 11:59
Raspber
Ahoj,

Nejlépe je udělat si složku třeba např. "jizni cechy" do které budeš přímo convertovat z modelconverterX modely co se nacházejí v jižních čechách. Např. tvůj zmíněný komín. V output name napíšu třeba "kom" nebo "komin". Úplně dole v tabulce v Options je důležité mít zaškrtnuté první dvě políčka. První ti zajistí právě ono přejmenování dle output name a druhé zredukuje počet textur jelikož se často stává právě nejvíc u modelů ze sketchupu, že některé textury tam jsou zbytečně několikrát. Takže je důležité mít jen vždycky originální název v outputname. Kdybys konvertoval další komín do stejné složky "jizni cechy" tak jej musíš pojmenovat jinak. A proč to házím do jedné složky ? Protože až budeš konvertovat další objekt a omylem si použil název pro bglko, který už existuje tak Tě to upozorní jestli to má přemazat a tímpádem ti dojde, že už tam takový objekt a textury jsou a ty si ušetříš čas kopírováním.
21216 B / 336 x 539 / j.jpg
 1x  
VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ