FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
import krajin do FSX Jeden příspěvek | Celý strom
import krajin do FSX   19. 9. 2018 / 20:50
FSPilot   
U každé (nebo aspoň doufám, že u každé) stažené krajiny je i soubor Readme a tam by měl být popis, jak to přidat.

V základu tě zajímá, abys měl složku (řekněme pro příklad "Stazene_letiste") umístěnou kdekoliv a ve složce "Stazene_letiste" musí být dvě podsložky s názvy "scenery" a "texture". A nic víc.

Ve složce "scenery" by měly být soubory s 3D objekty, tj. většinou jen soubory s příponou .BGL.
Ve složce "texture" by měly být soubory s texturami/autogenem, tj. .bmp, .dds, .agn.

Tahle struktura musí být zachována. Některé scenerie nemají složku "texture", ale min. "Scenery" tam musí být. Soubory BGL ve složce Texture jsou na nic, stejně tak jako soubory textur ve složce Scenery a tudíž nebudou zobrazeny.

Pak jen přes Scenery library přidáš složku "Stazene_letistea je to.

Některé scenerie mají specifické věci jako efekty, což je extra složka "Effects", jejíž obsah je třeba dostat do kořenového adresáře FSX se stejným názvem. (např. Program Files (x86)/Microsoft Games/Flight Simulator X/Effects ).

Tohle všechno bys ale měl mít v readme, tak si to otevři a počti


 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ