U každé (nebo aspoň doufám, že u každé) stažené krajiny je i soubor Readme a tam by měl být popis, jak to přidat.
V základu tě zajímá, abys měl složku (řekněme pro příklad "Stazene_letiste") umístěnou kdekoliv a ve složce "Stazene_letiste" musí být dvě podsložky s názvy "scenery" a "texture". A nic víc.
Ve složce "scenery" by měly být soubory s 3D objekty, tj. většinou jen soubory s příponou .BGL.
Ve složce "texture" by měly být soubory s texturami/autogenem, tj. .bmp, .dds, .agn.
Tahle struktura musí být zachována. Některé scenerie nemají složku "texture", ale min. "Scenery" tam musí být. Soubory BGL ve složce Texture jsou na nic, stejně tak jako soubory textur ve složce Scenery a tudíž nebudou zobrazeny.
Pak jen přes Scenery library přidáš složku "Stazene_letistea je to.
Některé scenerie mají specifické věci jako efekty, což je extra složka "Effects", jejíž obsah je třeba dostat do kořenového adresáře FSX se stejným názvem. (např. Program Files (x86)/Microsoft Games/Flight Simulator X/Effects ).
Tohle všechno bys ale měl mít v readme, tak si to otevři a počti
|
|