FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají! Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    25. 9. 2018 / 17:30
FSPilot   
Už nějakou dobu mně hraje v hlavě prostorové renderování mraků, ale že by to bylo už takhle blízko by mně nenapadlo!

http://xenviro.net/work.php

https://youtu.be/um3Sa5XfgHQ

No bude to určitě nářez na výkon ale... že by konečně? Co na to řekne Lockheed?
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    26. 9. 2018 / 07:12
OndraT
Já to asi vidim míň dramaticky . Vývoj xE sleduju dost z blízka přes 2 roky ještě, než přišla první verze 1.06 a ... Modlím se za ASXP, snad už brzo uvidíme nějaký screeny

Videa s volumetrickýma mrakama jsou super. Ale nad xE jsem nedávno zlomil po víc než roce a půl hůl. Snad jen dočasně. Ale je to čím dál víc k ničemu, plno chyb, který si řeším LUA scriptama(?!), i nativní počasí XP umí "vyšší větry" (ne prdy od Nejvyššího, ale vítr nad 10.000ft). Včera příjemných 24kts ve FL370, tam, kde Windy už ukazovalo bíle (vyjetí hodnoty z - pro Windy - měřitelných hodnot), mělo být 100+ (a taky bylo, 124 s XP počasím).

Prostě je to takový ... Po roce a půl se mi otevřely oči, že to je prostě jen oční lízátko (eye candy) a vlastně ani to počasí to neumí normálně, spousta chybějících METAR stanic, vizuální artefakty ve všech existujících verzích xEnviro a navrch vztahovačnost a nabubřelost vývojáře. Navíc neustále prezentujou výhradně plochý vrstvy mraků, nikdo nikdy neviděl libovolnej -cumulus.

Naposledy jsem včera nebo předevčírem četl na jejich FB stránce něco jako "pracujeme na formacích a tvarech mraků, bohužel nečekejte, že cokoliv dalšího bude detailní, všechno to bude takováhle nedefinovaná srajda, nečekejte, že uvidíte strukturu kumulů apod.", přičemž příspěvek pokračuje tím, že dál pracujou na sezónách (což je super, že koketujou se sezónama - nebudou na to potřeba textury či reload, všechno se pokryje shaderem na terén a autogen, možno už vidět zimu, tedy ve vyvájený verzi 1.10). Asi to bude tim, že sezóny mi v XP až tak moc nechybí (až na krásnou bílou zimu, pravda), radši bych nějaký hotfix na skoro rok starý chyby. Pravda je, že xE mají moc hezky udělaný barvy oblohy včetně východů a západů slunce. Za 70 USD neber to!

Sorry za nenadšení, ale ono asi když to takhle sleduju den po dni, jak jen dokola počád něco omlouvají, namísto, aby vydali patch, tak z toho nejsem tak nadšenej, jako když se po půl roce koukneš na videa "copak nám asi dělá xEnviro" . Nejvíc mě asi serou tím, že nás 3/4 roku či jak dlouho klidně nechaj lítat se známejma problémama - posuvník a limit turbulence nefunguje a někdy turbulence z xE leze fakt přehnaná, klidně to rozcupuje i střední dvoj-truboprop, problém se světlama rwy letišť, kdy letiště jakmile jsi nad ním víc jak 1500ft prostě zhasne, samozřejmě už zmínený chybějící METARy a počasí od boku nad 10.000ft.

xE se hodí báječně na jednu věc - na poletování do 10.000ft nad víceméně placatým terénem, s placatým horizontem. A ještě záleží na tom, co schytáš za počasí .
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    26. 9. 2018 / 08:39
FSPilot   
No postřehy zajímavé. Mně na tom nejvíc nadchlo to, že už se tím někdo začíná reálně zabývat. A pokud béčkový developer tohle vzládne namodelovat, co teprv ASXP? REX a nejen X-Plane, ale i P3D. Popř. vývojáři XP/P3D by to mohli iplementovat sami jako default počasí.... možností je na vybranou Mi jde především o to, že ukázali, že současná platforma tohle zvládne a mohlo by to být na dnešní dobu už i výpočetně únosné. Důležité je, že tím otvírají dveře a motivují další vývojáře, kteří se tím dříve, či později začnou zabývat, protože řekněme si na rovinu, tohle posune lítání na simu (především to IFRové) na úplně jinou úroveň.

Takže zatím jsem si nový PC z paniky očekávání nekoupil a budu se držet plánu, že si počkám na reálné výsledky, bugy a hodnocení, popř. nějaký další vývojový stupeň (a to bude chvíli trvat), ale pak se konečně dočkám mých vysněných mráčků!
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    29. 9. 2018 / 22:23
OndraT
https://forum.thresholdx.net/topic/241-110-development-screenshots/?page=3
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    30. 9. 2018 / 10:42
mirda   
I jo. Hezký. Blbý je že než vyleze xE 1.10 budu počítám cca 5 let uživatelem ASXP......
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    30. 9. 2018 / 15:44
OndraT
Hehe, jj, tak nějak. Uvidíme. Aspoň je to dobrá výpomoc v rámci konkurenčního boje
 

X-Plane: Dveře budoucnosti se otvírají!    30. 9. 2018 / 15:29
FSPilot   
Mazec! Myslím, že ostatní se toho budou muset chytit co nevidět, protože tohle graficky překonat klasickou technologií desek nejde. Na jednom obrázku je vidět i "halo" efekt. No i kdyby to vyšlo za dlouho a nebylo to perfektní, je to nesmírně zajímavý a průkopnický počin. Fakt se mi to líbí
 

Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ