FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normálové NML textury pro X-plane Jeden příspěvek | Celý strom
Normálové NML textury pro X-plane   17. 11. 2018 / 17:08
Willhelm   
Tak právě tady tápu. Podle FAQ https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/142027-repainting-faq/
body 13 a 19 bych měl mít normálovou mapu se čtyřmi kanály (RGBA) a upravovat (modrá/žlutá) se nemá jinak než manipulací v kanálech. Jenže mě ten NvidiaPlugin tvoří z RGB zas jen RGB. Tady možná bude zakopáno jádro pudla. Bohužel nikde nejsem schopen nanít nějaký smyslupný ucelený návod / tutoriál na toto téma pro Photoshop, jen kusé informace, které by asi navedly profi grafiky, nebo lidi co už vědí o co jde a orientují se.
 
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ