FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 25. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Normálové NML textury pro X-plane Jeden příspěvek | Celý strom
Normálové NML textury pro X-plane   19. 11. 2018 / 14:00
Willhelm   
Tak tohle mě nakoplo úplně jiným směrem. Prvně jsem texturu zkusil převést do Greyscale a pak zpět do RGB a použít Nvidia plugin, ale to byla opět cesta do pekel. A pak jsem našel návod pro tvorbu normálových textur pro UE4 - pomocí Adjustments a Filtru 3D a ono to funguje i v XP. Není to sice na tři kliky, ale výsledek je o dva řády jinde.

Začínám s barevnou PNG texturou, Photoshop CC2015.

Image - Adjustments - Black & White - jen potvrdit OK.

Image - Adjustments - Levels - Tady posuvníkama trochu ořežu křivku z nulových okrajů.

Image - Adjustments - Curves - Tady na diagonální křivce přidám pár bodů a snažím se, aby křivky měly podobný průběh.

Image - Adjustments - Exposure - Tady posuvník Exposure trochu doprava a posuvník Offset zase doleva.

Filter - 3D - Generate Normal Map - Tady Invert Height (dle potřeby), Blur - tímhle buď zaostřit nebo lehce rozmáznout, největší efekt má pak posuvník Detail scale pak má vliv na hloubku výsledného efektu, když se to přežene, tak to rozdupe i úplně rovné plochy a hloubkový efekt je i tam kde by být neměl.

Takto jsem byl schopen se dohrabat docela uspokojivého výsledku i z řekněme textury "látané" z více zdrojů. Grafici se teď asi smějí, že jsem objevil Ameriku, ale tyhle hrátky ve Photoshopu, už jsou pro mě vyšší dívčí.
Teď už jen zvládnout korektní úpravu Lesklý/Matný povrch, aby skla a kovové lakované věci měly odlesk a zbytek zůstal v matu.
 3x  
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ