| | X-plane 11 tvorba agp a zobrazení cest 29. 11. 2018 / 20:07 | |
| | Tvorbu modelů budov, texturování vč. odlesků a normálových map bych už nějak zvládal. Teď jsem se přesunul na tvorbu řekněme okolí toho co jsem tvořil. První problém - pro reference použiju ve WEDu Bing2WED, takže se mi zobrazí satelitní podklad v editoru a podle něj umisťuji domy, stromy, ploty z knihovny. Problém je, že pak v XP11 mi to nesedí na autogenové cesty - které bych chtěl zachovat. Koukal jsem na nějaké tutoriály pro Overlay editor v XP10 a tam byla možnost nechat cesty zobrazit - bylo to jako úsečky, ale člověk měl alespoň představu o tom, kde je střed cesty. Zkusil jsem Overlay Editor ale po zapnutí volby "show network" se mi nezobrazuje nic. Předpokládám, že XP11 má networks definované jinak než XP10 a vzhledem k tomu, že Overlay editor byl naposled aktualizovaný v r. 2016, tak s XP11 kamarád v tomhle ohledu asi nebude. Ve WEDu networks nešly zapnout nikdy a ani poslední aktualizace nepřinesly tomuto editoru žádné zásadní změny. Má někdo nějakou fintu jak ručně osadit objekty tak aby seděly na autogenové cesty?
Sekundárně - WED umí osazovat i skupiny scenerek - agp. V knihovně jsou přístupné nějaké letištní věže, stojánky atd. Ale nikde jsem nenašel agp rodinných domů EU ani US. Osazovatručně polygony pro trávu, příjezdovou cestu, dům, plot, garáž, případně bazén je docela zdlouhavé. Neví prosím někdo jak používat ve WEDu nebo Overlay editoru autogenové agp skupiny default XP11 rodinných domů? Případně jak lze vytvořit své vlastní agp tak, aby s nimi šlo dále pracovat a zrychlit tak ruční osazování? |
| |
|