FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11 tvorba agp a zobrazení cest Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11 tvorba agp a zobrazení cest   29. 11. 2018 / 20:07
Willhelm   
Tvorbu modelů budov, texturování vč. odlesků a normálových map bych už nějak zvládal. Teď jsem se přesunul na tvorbu řekněme okolí toho co jsem tvořil. První problém - pro reference použiju ve WEDu Bing2WED, takže se mi zobrazí satelitní podklad v editoru a podle něj umisťuji domy, stromy, ploty z knihovny. Problém je, že pak v XP11 mi to nesedí na autogenové cesty - které bych chtěl zachovat. Koukal jsem na nějaké tutoriály pro Overlay editor v XP10 a tam byla možnost nechat cesty zobrazit - bylo to jako úsečky, ale člověk měl alespoň představu o tom, kde je střed cesty. Zkusil jsem Overlay Editor ale po zapnutí volby "show network" se mi nezobrazuje nic. Předpokládám, že XP11 má networks definované jinak než XP10 a vzhledem k tomu, že Overlay editor byl naposled aktualizovaný v r. 2016, tak s XP11 kamarád v tomhle ohledu asi nebude. Ve WEDu networks nešly zapnout nikdy a ani poslední aktualizace nepřinesly tomuto editoru žádné zásadní změny. Má někdo nějakou fintu jak ručně osadit objekty tak aby seděly na autogenové cesty?
Sekundárně - WED umí osazovat i skupiny scenerek - agp. V knihovně jsou přístupné nějaké letištní věže, stojánky atd. Ale nikde jsem nenašel agp rodinných domů EU ani US. Osazovatručně polygony pro trávu, příjezdovou cestu, dům, plot, garáž, případně bazén je docela zdlouhavé. Neví prosím někdo jak používat ve WEDu nebo Overlay editoru autogenové agp skupiny default XP11 rodinných domů? Případně jak lze vytvořit své vlastní agp tak, aby s nimi šlo dále pracovat a zrychlit tak ruční osazování?
 

X-plane 11 tvorba agp a zobrazení cest   29. 11. 2018 / 22:56
artoo
Jen stručně:

1 - DSF v xpl11 se od v10 liší jen minimálně, ale v zásadě jsou téměř stejný. OverlayEditor je umí otevřít zcela bez problémů a silniční síť zobrazuje (jako vektory bez konkrétní grafiky). Verze 2.61 byla aktualizovaná v 2017. WED nic takovýho neumí a zřejmě dlouho ani nebude

2 - Autogen nepoužívá AGP, ale AGS a AGB (sofistikovanjší a mnohem složitější formy). AGP je čistě pro ruční placement z knihovny. Jedinej oficiální nástroj od LR je pro starej blender 2.49 a dokumentace je mizerná. Já jsem si původně musel napsat vlastní nástroje. Nicméně AGP formát je popsanej dobře v oficiální dokumentaci na DEVblogu
 

Gonzo
FS Medlánky
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ