FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno Jeden příspěvek | Celý strom
Mega Airport Prague 1.2 oficiálně vydáno   13. 12. 2018 / 16:46
Willhelm   
Osobně si myslím, že to není tak jisté, protože rozhodnutí to udělat pro P3D bylo učiněno na základě nějakých důvodů.

Ano Prepar je archeologická vykopávka, kterou někdo začal docela solidně oprašovat. XP na jednu stranu honí dokonalost laminárního proudění, suprovního ovládání v 3D kokpitu, dechberoucího autogenu, na stranu druhou se mi všechny stroje na zemi chovají jako by byly na ledě, nebo vážily dvě kila. XP má stále v některých věcech co dohánět na FS2002/2004 (naštěstí to jsou věci, co jdou pořešit pluginy (ano třeba i výše zmíněné divné chování na zemi), nebo extra programy).
Ale k meritu věci - diverzita je k něčemu dobrá. Viz kolegové polétavci ve stavu beztíže. Mají možnost vybrat si z Elite Dangerous, X série (aktuálně tuším 4) a přesto se Star Citizen, které cílí na stejnou skupinu zákazníku jako předchozí dva kousky, stane buď hrou s největším komunitním financováním, nebo největším podvodem v dějinách komunitního financování. Zdravá konkurence motivuje. Otázka je jak by to dopadlo, kdyby tu zůstal jen XP. Kolik studií by přešlo na novou platformu a kolik by se přeorientovalo na úplně něco jiného? Třeba tvorba assetů pro Chrise Robertse.
Autoři Mega Airport Prague tady na fórum chodí, tak mě třeba doplní nebo opraví pokud se pletu, ale předpokládám, že:
1. LKPR pro P3D měla podle nějakých marketingových studií větší prodejní potenciál než XP.
2. Nedělá to tým lidí jako např. u Drzewitzkého, takže problém s kapacitou - a podchytávat při tvorbě živelné změny jakými XP prochází není jednoduché. Tak možná původní plán byl vydat P3D a pak se uvidí zda se pustit do XP verze.

Mimochodem trochu jsem se koukal pod sukně Drzewitzkého tvorbě pro XP a byl jsem překvapen, že třeba assety jsou konvertované pomocí FS2XP utility - a ani si nikdo nedal tu práci s jejich srozumitelným pojmenováním. Tak mi příjde 20-40EUR za scenerii trochu jako dojení kozy do krve. Já třeba zkoušel své staré FlyTampa scenerky do FS2004 konvertovat pomocí FS2XP a výsledky nebyly špatné, v podstatě za den a půl odstraněné relikty v OverlayEditoru a půl dne na editaci ve WEDu. Za víkend hotovo.

Bylo by zajímavé mít nějaké statistiky od FlyTampy, ORBX, Drzewitzkého - firem co dělají pro obě platformy - jak na tom jsou prodejní čísla pro P3D a XP.

A mimochodem dostupná freewarová LKPR konvertovaná z FS2004 scenerky od Markyho a Pavla Beneše nevypadá vůbec zle. (Rozhodně vypadá lépe než Gateway 3D verze LKPR - i když i na téhle verzi je letiště docela skousnutelné).
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ