Ahoj. Dovolím si tu odpovědět jako přímo XHT Labs Support.
Od releasu nové verze / nového installeru, jsme zaregistrovali naprosté minimum skutečných bugů, kdy je chyba skutečně na naší straně. Drtivá většina support požadavků byla způsobena nějakou chybou u koncového uživatele.
A ve většině případů se spíš divím, že tomu dotyčnému blbne jen Praha, když by těch addonů mělo blbnout mnohem více.
Ať už nakopnuté nějaké .cfg, a nebo problémy na straně Windows (Nespouštění jako správce, vypnuté UAC, atd...). Ještě k těm .cfg dodám, že díky nové architektuře P3D (složka Prepar3D v4 Add-ons a jejich využití addon.xml) jsme také velkou závislost na jejich integritě eliminovali.
Co se týče tvé poznámky ohledně toho, že ostatní Aerosoftí scenerky tyto problémy nemají. To je z toho důvodu, že Aerosoftí scenerky jsou dělané postaru, kdy jsou objekty přímo v BGL. Tento způsob je blbuvzdorný, ale také dost limitující. Způsob jakým AirportController funguje nám umožňuje mnohem větší flexibilitu, a skoro neomezené možnosti. Ano, zdaleka nedosahuje svého skutečného potenciálu, ale to je spíše z důvodu, že na nějaký masivní vývoj nemáme kapacitu.
Na závěr už jen mohu dodat, že pokud kdokoliv z Vás má s Prahou problém, nebojte se napsat. Jsem schopný reagovat poměrně rychle, a řešení problému obvykle zabere jen chvilku, jelikož se stále opakuje stejný vzorec chyb.
Také nejprve doporučuji podívat se na tento thread, kde shrnuji nejčastější problémy, a jak je vyřešit.
http://xht-labs.com/forum/viewtopic.php?f=9&t=123&sid=319fdb1648b78bab82efc572f92ba878 |
|