FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 23. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP11 díry v meshi Jeden příspěvek | Celý strom
XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 14:36
Willhelm   
Já byl kdysi u USA překvapen jak silnou zákaznickou podporu v té zemi Apple má. U nás v té době Apply používali pro práci snad jen grafická studia (ani nevím proč bylo lepší provozovat PS na Apple místo na PC).

Na Ubuntu tuším jede Triplemon s vývojem WEDu. Možná si to pletu s někým dalším, sám už Linux neprovozuji, ale na fóru tam opravdu někdo z vývojářů docela dost radí linuxákům.

Ale zastal bych se vývojářů, s XP11 žiju dva roky a jednotlivé verze většinou něco zlepšují. Jednu dobu jsem dokonce měl pocit, že bych rád nějaké období bez nové verze. Jsem si naprosto jistý, že vedle drobnějších změn typu oprava shaderů a zprovoznění blur, contrail a dalších efektů, vylepšení autogenu, rozšíření knihovny letištních čar, přidání nových decal souborů, atd., Austinovi kluci makají i na větších změnách. Ty problémy s meshem trvají roky, vývojáři volají po nějakém user friendly GUI editoru. Ne vše se asi vyplatí dělat, Austin má nějakou vizi a tu se snaží zodpovědně plnit. To nejde revolučně, a zapracovat všechna přání uživatelů. Dejte vývojářům přístup a kontrolu nad vším a jak dopadnete - jako Bethesdí Skyrim, Fallou 4 - kdy člověk potřebuje půl roku na to aby pochopil nepsaná pravidla modování a vybral si a zprovoznil kompatibilní mody. Protože to, že to utáhne na začátku není zárukou, že se z množství ukládaných údajů o hráčově interakci s virtuálním světem nepokaká po týdnu hraní.
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ