FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP11 díry v meshi Jeden příspěvek | Celý strom
XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 16:09
Willhelm   
Je jedno zda člověk lítá s prskoletem v 3500ft nebo dopravákem v FL350 modře prosvítající švy tak nějak "razí" na přechodech "čtverců" všude - jedno zda používáte default mesh, Altpilotův HD/UHD, nebo mesh co si udělá Ortho4XP.

Není to dlouho co jsem někde narazil na nějaký addon, který měl pro mě naprosto nezajímavé fíčury, ale proklamoval, že umí řešit tyhle díry. Nevím zda to bylo něco placeného nebo nějaký freeware.
Hledám v historii a s pomocí googlu celé dopoledne, a nemůžu to najít. Pamatuji jen na screen s mezerou zvýrazněnou červenou elipsou a pak stejné místo bez díry.

Nezaujalo to prosím někoho dalšího s lepší pamětí?
51630 B / 750 x 469 / L410_1.png
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 20:02
mirda   
Wildo tutok??
https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/121748-wip-a-new-tool-for-fixing-and-patching-x-plane-meshes/
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 20:53
Willhelm   
Nene Mirdo totok mám v merku od doby co jsem se začal pokoušet v XP něco tvořit a sosal tipy na development sekci org fóra.

To podle mě byl nějaký flywithlua komerční addon, protože si myslím, že kdyby to bylo free tak mi to asi nedalo a i přes velkou opatrnost k lua skriptům bych to vyzkoušel.

To byl podle mě nějaký placený lua skript jako:
http://x-vision.pro/tweaks_descr.html
http://highskytech.com/

Ale podle mě měl ten dotyčný prodej přes svou vlastní stránku a neměl to přes org, xa, apod. Bohužel si vůbec nevybavuji jakou cestou jsem se k tomu proklikal.

Ale pamatuji si srovnávací obrázek jako tento: https://forums.x-plane.org/index.php?/forums/topic/139931-blue-lines-in-the-x-plane-11-default-scenario/ ale bez letadla a druhý, kde už ta mezera nebyla.

Hledat to v historii mého těžce zkoušeného prohlížeče je jako hledat jehlu v kupce sena. Já už su takový zapomnětlivý kus biohmoty...
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 22:08
mirda   
Kurnik že by se tohle dalo opravit něčím co je přes FWL to by bylo až moc jednoduchý. Když si vybavím všechny ty pokusy např. s Mesh Remexe atp. A jestli takový nástroj je tak je dosti na škodu že se neprezentuje na forech a místech pro XPL obvyklých. To je pan autor takové fičury celkem sám proti sobě.
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 22:13
mirda   
takový zázračný nástroje budou určo spojený s částí světa kde vládne Vladimir Vladimírovič
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 22:27
OndraT
Mně se to taky úplně nezdá, je to chyba přímo v meshi v DSF souboru na disku. Tohle se podle mě takhle jednoduše opravit nedá, fakt je potřeba sáhnout na ten mesh v nějakým editoru. Leda že by bylo něco, co by třeba umělo "pod terénem" dávat nějakou neutrální barvu, aby tam neprosvítala obloha, že by to pak bylo míň znatelný.

Nebo pak lítat v noci ("pane vévodo, lid se bouří, že nemají co jíst, že není chléb" - "to je jednoudché, ať jedí koláče!" ).
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 23:12
Willhelm   
Díky za snahu kluci, je tady ještě možnost, že fíčura inzerovaná byla a už není. Možná právě proto, že tyhle komerční FWL projekty to jsou všechno takoví obchodníci s deštěm. Žádný support, kontaktní informace, žádné garance. Třeba xAmbience se vychvalovala 0fps impact, ale co čtu na supportu a avsimu tak pokles z 30 na 15 fps není úplně to co autor sliboval a tak už to neslibuje...

Počkám na LR řešení, když jsme se dočkali po dvou letech solidních contrails, dočkáme se i vyřešení tohodle dlouhodobého problému a LR nám k tomu možná přidá i user friendly mesh editor. Takže lokální mesh si opraví i ten kdo nemá dva doktoráty z matematiky a geodezie a o večerech pro zábavu kóduje jak o život.

Možná na to časem natrefím znovu. Pravda že v noci to nedělá! To jsem si ale nikdy neuvědomil.
 

XP11 díry v meshi   15. 4. 2019 / 23:30
OndraT
Ale jo, já myslím, že až kluci v LR zjistěj, že rok 1986 už dávno byl a že vyvíjet něco na Bramborách jako multiplatformní věc je celkem projektová brzda i po stránce výkonu na ostatních platformách, tak že se dost věcí zlepší. Dávám tomu tak 100-200 let . Do tý doby budeme trpět směsí garážových funkcí v garážovým API .

No a ten východ ... já nevim, jak éra, nechci křivdit třeba Tolissovi, ale zbytek mi přijde takovej ... no prostě z Ruska k nám nikdy nepřišlo nic dobrýho. Já mám teda jen XE a XL a pokud jde o support a vývoj a chování k platícímu zákazníkovi, tak jsem docela nespokojenej. Ale třeba u XE se dost věcí vyjasnilo, když se Andrej nechal slyšet "jo to můj kámoš John Spahn ..."
 

XP11 díry v meshi   17. 4. 2019 / 23:03
ltow
Tk Vulkan/Metal je multiplatformní API. Ale žádná změna API nedonutí vývojáře, aby se začali chovat odpovědněji a řešili i staré známé bugy. Já to chápu, hledat někde hluboko zapomenutou chybu, které se navíc těžko reprodukuje vs programovat novou eye candy fíčuru... tomu je těžké odolat.
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 10:04
OndraT
Souhlas, ale to bylo hlavně na adresu OpenGL a toho, že primární vývojářská platforma LR je stále Apple. Systém se zastaralou verzí OpenGL, kterou samotný Apple už přestne velmi brzo podporovat, což je nejspíš pravej důvod pro přechod na Vulkan a potažmo Metal. Taková trochu znouzectnost "hele, my jsme objevili budoucnost" ...
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 14:01
ltow
Vidis, to o Applu jako primarni vyvojove platforme je pro me novinka. Ja tak nejak myslel, ze vyvojari jedou na Ubuntu, nekde jsem to myslim kdysi cetl.

Tak jako tak je mi lito, ze potencial X-plane ma, brzdi pristup vyvojaru.
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 14:36
Willhelm   
Já byl kdysi u USA překvapen jak silnou zákaznickou podporu v té zemi Apple má. U nás v té době Apply používali pro práci snad jen grafická studia (ani nevím proč bylo lepší provozovat PS na Apple místo na PC).

Na Ubuntu tuším jede Triplemon s vývojem WEDu. Možná si to pletu s někým dalším, sám už Linux neprovozuji, ale na fóru tam opravdu někdo z vývojářů docela dost radí linuxákům.

Ale zastal bych se vývojářů, s XP11 žiju dva roky a jednotlivé verze většinou něco zlepšují. Jednu dobu jsem dokonce měl pocit, že bych rád nějaké období bez nové verze. Jsem si naprosto jistý, že vedle drobnějších změn typu oprava shaderů a zprovoznění blur, contrail a dalších efektů, vylepšení autogenu, rozšíření knihovny letištních čar, přidání nových decal souborů, atd., Austinovi kluci makají i na větších změnách. Ty problémy s meshem trvají roky, vývojáři volají po nějakém user friendly GUI editoru. Ne vše se asi vyplatí dělat, Austin má nějakou vizi a tu se snaží zodpovědně plnit. To nejde revolučně, a zapracovat všechna přání uživatelů. Dejte vývojářům přístup a kontrolu nad vším a jak dopadnete - jako Bethesdí Skyrim, Fallou 4 - kdy člověk potřebuje půl roku na to aby pochopil nepsaná pravidla modování a vybral si a zprovoznil kompatibilní mody. Protože to, že to utáhne na začátku není zárukou, že se z množství ukládaných údajů o hráčově interakci s virtuálním světem nepokaká po týdnu hraní.
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 15:44
ltow
No ja nevim kde je zakopany pes, ale bez particles effektu by se asi kazdy obesel, kdyby se misto toho radeji podivali na pocasi a vsechny ty stare dobre bugy okolo. Wind shifts, nahle prechody zmeny pocasi, pouze tri cloud layery, white in clouds, sun in night atd atd.
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 14:38
ltow
Tak oprava, našel jsem ten comment. Na Ubuntu se jen kompiluje Linux verze, o vývoji tam nic nebylo. Takže nejspíš budeš mít pravdu, že primární vývoj probíhá na jablkách.
 

XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 21:13
JirkaK
Tak ono je v podstatě jedno na čem se píše kód, jestli jabko, tučňák nebo okna. Kompilovat se to musí pro každou platformu zvlášť. Testovat musí na všech platformách tak jak tak.

Nicméně jeden z posledních článků na x-developer ve mě vzbuzuje dojem, že na jabku nemají takové možnosti jako na oknech.

"To make matters worse, the error only appeared on the Mac, so we couldn’t use Windows OpenGL debugging tools to find the issue"

tzn pokud by na jabku vyvíjeli primárně, připravili by se o věci které jabko nemá k dispozici, tzn daleko složitější vývoj = víc potřebných zdrojů. A opět, to že kód napíšu na jabku neznamená že vyvíjím na jabku, psát kód je jen malá část práce.

Když člověk koukne na statistiku, tak to ani nedává smysl, Linuxy mají cca 2%, mac cca 7% zbytek Win. Svým způsobem je ta multiplatfromnost brzdí ve vývoji. Linux dokonce neřeší při přijímání nových lidí, tady je jejich aktuální pracovní nabídka na pozici supportu "Familiarity with both Mac and Windows" o Linuxu nic
 

XP11 díry v meshi   19. 4. 2019 / 12:38
PT
Kluci jak vás tak čtu, napadá mě, proč nezaložíte vývojový team a nenavrhnete nový, naprosto úžasný simulátor sami. Sorry, ale připomínáte mi bandu chlapů v hospodě, který ví naprosto přesně, že ten trenér fotbalovýho klubu XY je naprostej debil, když ten mančaft staví 3-3-4, když je přece úplně nejvíc kůůl postavit to 4-4-2 a proč Jardu Vocáska pořád strká na beka, když přece každej ví, že je to nejlepčí centrhalf...
 1x  

XP11 díry v meshi   19. 4. 2019 / 13:40
OndraT
Amen.
 

Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ