FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
XP11 díry v meshi Jeden příspěvek | Celý strom
XP11 díry v meshi   18. 4. 2019 / 21:13
JirkaK
Tak ono je v podstatě jedno na čem se píše kód, jestli jabko, tučňák nebo okna. Kompilovat se to musí pro každou platformu zvlášť. Testovat musí na všech platformách tak jak tak.

Nicméně jeden z posledních článků na x-developer ve mě vzbuzuje dojem, že na jabku nemají takové možnosti jako na oknech.

"To make matters worse, the error only appeared on the Mac, so we couldn’t use Windows OpenGL debugging tools to find the issue"

tzn pokud by na jabku vyvíjeli primárně, připravili by se o věci které jabko nemá k dispozici, tzn daleko složitější vývoj = víc potřebných zdrojů. A opět, to že kód napíšu na jabku neznamená že vyvíjím na jabku, psát kód je jen malá část práce.

Když člověk koukne na statistiku, tak to ani nedává smysl, Linuxy mají cca 2%, mac cca 7% zbytek Win. Svým způsobem je ta multiplatfromnost brzdí ve vývoji. Linux dokonce neřeší při přijímání nových lidí, tady je jejich aktuální pracovní nabídka na pozici supportu "Familiarity with both Mac and Windows" o Linuxu nic
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ