Neybl bych tak skeptický.
To co to je za produkt je zřejmě jen relacement textur, proto taky píší že to bude fungovat s jakýmkoli meshem, možná k tomu barevně sladili autogenové textury a nějak upravili definice pro lesy, když mají být hustší.
Pokud to má běhat s defaultem nebo HDMeshem, pořád to bude default scenérka nebo HD mesh se všemi pozitivy i negativy jen se nahradí soubory v Resources/default scenery tedy zhruba to co dělal FTX Global ve FSX, ale to nebyla jeho jediná funkce, opravoval dost míst default scenérce, měnil land classy, na které mapoval nové textury, které nebyly v defaultu.
Bohužel tohle je problém v X-Plane, protože aby podobná náhrada jako global pro FSX fungovala musí autor dodat vlastní mesh, jinak je to pořád stará scenérka s detailnější texturou ale pak to nemusí být vůbec pod kontrolou co z toho vypadne.
MisterX i ORBX to pro XPL dělají komplexněji. Nemůže to fungovat s defailt meshem a ani s overlayem který používá objekty z různých knihoven, to by museli napsat náhradu i na ty knihovny. Protože knihovny samo mohou být kvalitou textur jinde, stejně jako barevně (a to vidíme jak na orthu tak různých W2XP a pod, kdy textury na zemi barevně neladí s autogenem, což je třeba výhoda ORBX TrueEarth, barevně to sedí)
MistrX a určitě ani ORBX samo nebudou most bojovat s problémy které má jak FSX tak XPL a sice že vektorové cesty necitlivě zasahují do textur, protínají pole, louky, lesy atp. Tady je výhoda ortha. Že s tím jsou ksutečně problémy stále svědčí preview i screeny, tady jsou nějaké od MisterX, cesty z vektorů kříží nesmyslně textury. Samo i vodní plochy budou stejný problém
Pokud by někdo vyřešil tohle, tak od velké míry odpadne potřeba ortha jako takového, samo ortho bude dokonalá reprezentace RL, ale za cenu obrovských diskových nároků a hodně lidí si vystačí bez něj
|
|