FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 29. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Opatrně s Global Earth Jeden příspěvek | Celý strom
Opatrně s Global Earth   20. 4. 2019 / 13:37
JirkaK
Neybl bych tak skeptický.

To co to je za produkt je zřejmě jen relacement textur, proto taky píší že to bude fungovat s jakýmkoli meshem, možná k tomu barevně sladili autogenové textury a nějak upravili definice pro lesy, když mají být hustší.

Pokud to má běhat s defaultem nebo HDMeshem, pořád to bude default scenérka nebo HD mesh se všemi pozitivy i negativy jen se nahradí soubory v Resources/default scenery tedy zhruba to co dělal FTX Global ve FSX, ale to nebyla jeho jediná funkce, opravoval dost míst default scenérce, měnil land classy, na které mapoval nové textury, které nebyly v defaultu.

Bohužel tohle je problém v X-Plane, protože aby podobná náhrada jako global pro FSX fungovala musí autor dodat vlastní mesh, jinak je to pořád stará scenérka s detailnější texturou ale pak to nemusí být vůbec pod kontrolou co z toho vypadne.

MisterX i ORBX to pro XPL dělají komplexněji. Nemůže to fungovat s defailt meshem a ani s overlayem který používá objekty z různých knihoven, to by museli napsat náhradu i na ty knihovny. Protože knihovny samo mohou být kvalitou textur jinde, stejně jako barevně (a to vidíme jak na orthu tak různých W2XP a pod, kdy textury na zemi barevně neladí s autogenem, což je třeba výhoda ORBX TrueEarth, barevně to sedí)

MistrX a určitě ani ORBX samo nebudou most bojovat s problémy které má jak FSX tak XPL a sice že vektorové cesty necitlivě zasahují do textur, protínají pole, louky, lesy atp. Tady je výhoda ortha. Že s tím jsou ksutečně problémy stále svědčí preview i screeny, tady jsou nějaké od MisterX, cesty z vektorů kříží nesmyslně textury. Samo i vodní plochy budou stejný problém

Pokud by někdo vyřešil tohle, tak od velké míry odpadne potřeba ortha jako takového, samo ortho bude dokonalá reprezentace RL, ale za cenu obrovských diskových nároků a hodně lidí si vystačí bez něj

60868 B / 750 x 314 / 5c66f6ae8f83d104590c7cf7_Terrain_1.jpg
38822 B / 750 x 314 / 5c66f6bd5b3ce02b90fa7b7b_Terrain_2.jpg
62971 B / 750 x 314 / 5c66f700d237b1ec0a6df650_Terrain_10.jpg
 
Gonzo
VWAC
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ