Tak tento problém mi vyřešil Challenger 300 (CL30), není dokonalý, dává 3200nm (cca 8h letu) a tak nějak jsem z něj měl pocit, že je to éro co do XP11 patří. Chvilku trvalo než jsem se ho naučil, má několik specifik a málo dokumentace, ale jediná věc co mi na něm aktuálně vadí je moc malý font na MFD - ale DDen mi před několika týdny slíbil na support fóru, že se na to podívá.
Gulfstream G650 má aktuálně nejlepší dolet, ale nelíbil se mi ten 2,5D panel. Gulfstream IV (free) není špatně vymodelovaný, má hezky propracované i systémy, ale lítá s prominutím jak prdy sousedovic kozy Lízy. U Falconu 7X se shodneme, že to je aktuálně v XP11 nepoužitelné. Hawker 4000 se mi prostě nelíbil a vyřadil jsme jej z úvah. Eclipse 550NG je naprosto boží minibizjet, tam prostě aktuálně není co vytknout - to by se už snad jen dalo vylepšit o nějaký service mod - jako má JRollonův SF260D, ale je to tak do 2,5h tras a dost dost pomalé v FL320 dává kolem M0.5. Lítám ho rád, protože i přes custom GTN750 se tomu člověk furt musí věnovat - není to jen odstartovat a přistát.
Záleží jakou bizjet tůru myslíš. Českou jsem odlítal v pohodě s CL30, u IVAO Business Exec Tour má nejdelší leg 2200nm což je pro CL30 furt 1000nm rezerva. Chtěl jsem ji zkusit taky, ale už teď nebude moc času a je to jen do 4.7.2019 - 60 etap to už je pro 4 týdny sem tam nějakého volna na lítání na hraně a jak to znám, skončilo by mi to zase v nedolítaných tour, kvůli 2-5 posledním etapám. |
|