FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je úterý 16. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-plane 11 "metalíza" Jeden příspěvek | Celý strom
X-plane 11 "metalíza"   1. 8. 2019 / 16:18
artoo
Pro PBR potřebuješ normálovou mapu, ale trochu speciální. Zjednodušeně takto:

R - normála horizontální
G - normála vertikální
B - "Reflectance" ... bíla znamená metal (pro ten lak na tom vrtulníku bych odhadem asi 70%)
A - "Rougness" ... v podstatě lesk (bílá je nejvíc)

Aby to správně ty data četlo, musíš mít v daném OBJ ještě direktiv NORMAL_METALNESS
(nejlépe hned za TEXTURE)

Více podrobněji zde:
https://developer.x-plane.com/article/x-plane-11-material-model/
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ