FlightSim.CZ   Reklama  
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 24. 8. 2019, svátek má Bartoloměj Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
MSFS 2020 Jeden příspěvek | Celý strom
MSFS 2020   28. 7. 2019 / 02:09
JirkaK
Tady je ticho... tak jeden obrázek na zahřátí a spousta informací:

There are a number of big updates planned for August and September starting with the V1 release of the Development Roadmap.

Na začátku srpna bychom měli dostat roadmapu, nějaké klipy ze současného buildi FS, nějaké informace o prvním přístupném buildu pro insidery

V půlce sprna by pak měly přijít informace o SDK, o 3rd party contentu...

Ke konci srpna se bude možné přihlásit do preview build programu


A v září:
There are two important plans we will be sharing with you in September:

The pipeline for how we will provide an in-depth look at the product we are building.
The process for how we will integrate the community into this process to facilitate a collaborative partnership to bring this product to launch.
25408 B / 750 x 401 / msfs.png
 

MSFS 2020   28. 7. 2019 / 19:43
Luděk Ch.
Tak zatím se to ukazuje pozitivním směrem, tak uvidíme. Pomalu zahajuji upgrade PC
 

MSFS 2020   28. 7. 2019 / 21:07
milo   
Verim MS, ze po chybach ktore urobili na poli FS sa poucili a toto bude pecka.
Booooze....opat prechod na inu platformu.
 

MSFS 2020   28. 7. 2019 / 23:35
OK-EUU46
Takove to pocity chteji presne vyvolat. Jen si pockejte na finalni vyrobek. Ja bych to tak neprecenoval..Ono to sice na videu vypada super, ale podivejte se na detail. Nejsou vse plnohodnotne 3D objekty. Je to jen vytazena orto textura, jako to dela google treba. Navic slibuji hratelnost i na konzolich, takze bych ocekaval osekanou letovou dynamiku a jine minusy. Prozatim bych tedy X-plane radeji nezatracoval.
60752 B / 666 x 550 / ScreenHunter_536 Jul. 28 23.31.jpg
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 08:37
Luděk Ch.
Tak plnohodnotné 3D objekty v takovém rozsahu snad nikdo nemůže čekat Je jasné, že to musí vygenerovat nějaký automat. Nicméně i tak to bude vypadat o několik levelů výše, než co jsme doteď viděli A s tou letovou dynamikou, pokud bude aspoň o něco lepší, než byla h FSX, se většina sim letců za ten vizuální zážitek nepochybně snadno smíří Aspoň ti, co létají dopraváků, těm běžně stačila i dynamika FSX. Ostatně od FSX (P3D) začali lidi odcházet hlavně proto, že se přestal vyvíjet vizuál, kdežto u XP to pořád nějak šlo dopředu. Jinak to že to má být DODATEČNĚ hratelné i na konzolích nijak neomezuje možnosti letové dynamiky. Ono to hlavně bude postavené na moderním enginu, kdy grafika nebude zatěžovat CPU a ten se bude moci věnovat dynamice, grafiku spočítá GPU, na rozdíl od současných generací Simů, kde je extrémně zatížený procesor. Takže není důvod, proč by konzole měla limitovat letovou dynamiku, ale i kdyby ano, tak není důvod, aby byla stejně limitovaná i u PC verze.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 15:14
JirkaK
No hlavně bude to CPU skutečně využívané, letový model dnes parádně počítá X-Plane, to je totiž jedno z mála co lze dobře paralelizovat a když si zapne člověk hodně AI letadel, má hodně threadů, tak to neovlivní výsledný rendering nijak zásadně. Navíc samotné vypočtení letového modelu je dle Bena něco jako 3ms na snímku který se generuje 20-25ms, a netuším s jakým HW jsou tyhle čísla spojené. Pokud to bude někde z Applu,tak ten výkon bude spíš lehce podprůměrný.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 07:03
Pips   
Veříš Microsoftu, že se poučí z chyb, které udělal? Tak ten byl vážně dobrej!
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 07:06
Willhelm   
Ha byls rychlejší a vyfouknuls mi hlášku. Mi trochu trvalo než jsem se po tom koulení se smíchy po podlaze zase vzhrabal zpět do židle.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 08:37
Pips   
Promiň, já jak mám asi nižší židli, tak jsem na ní nelezl zpátky tak vysoko!
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 23:02
mirda   
No ty woe.... se z Vás dvou picnu
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 09:00
Luděk Ch.
Nechápu, proč má tolik lidí už předem pupínky z toho, že by se náhodou objevila další použitelná platforma pro sim I když ne, vlastně to chápu dobře. Opuštění dlouholeté platformy, hromady komerčních doplňků, vyladění k dokonalosti, pak z důvodu ukončeného vývoje nucený přechod na jinou platformu a zase hromada peněz v komerčních doplňcích a teď nedej bože, že by se objevilo něco nového použitelného a dokonce s rizikem, že by to mohlo být i lepší, než to co mají teď. Takže raději se vzájemně utvrzovat, že to se nemůže stát Jistě, všichni víme, že MS dokáže nacpat obrovské prachy do něčeho a pak to bez mrknutí oka zaříznout, ale stejně tak dokáže udělat i ledasco skvělého. A asi tady dost lidí zapomnělo, že naprostá většina lidí na péráku vyrostla právě na sérii MSFS (osobně od verze MSFS 98), která nejspíš MS i slušně komerčně fungovala, proto ji tak dlouho udržoval. Jistě to nebyla žádná charita pro simpťáky Takže není žádná zásadní překážka, aby série nešla obnovit. Lidí, peněz i zkušeností na to má MS víc než dost. Záleží jen na tom, jak moc se to rozhodne udělat dobré. Ale u simu je základní podmínkou komerčního úspěchu, aby to bylo dobré, s žádnou arkádou na téma letadel díru do světa neudělá, to už musí být MS jasné. Takže ať je to směšné jak chce, tak já MS v tomto konkrétním případě věřím
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 09:11
Pips   
Luďku, nepochopil jsi to asi dobře. Já bych si strašně přál, aby byly pěkné simulátory a je už celkem jedno, kdo je vyrobí. Že by byl lepší, než mé oblibené, to by bylo jedině dobře. Podlehl jsi zatím, očividně, okouzlení z jednoho videa, což je pečlivě vybraný vizuál a hlavně dovedný marketing. Moc se těšíš a já ti nechci kazit radost a zrazovat tě z toho těšení, já bych ti to a vlastně všem simulátorčíkům přál. Dívám se na to jen trochu jinak. Microsoft je pravý a nefalšovaný průkopník slepých uliček a to mě naučilo se na jejich produkty nějak spíš netěšit. Až to bude venku a bude možnost to zhodnotit jinak, než přes marketingový filtr, rád uznám, že jsem se držel v neutrálu zbytečně. Ale zatím není co hodnotit. Zatím je tu marketing (takže především vkusně naleštěné lži) a nějaké internetové sliby. A slibem, jak známo, nezarmoutíš.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 13:50
Luděk Ch.
Tak jasný, zase nechci být přehnaný optimista Jen si říkám, že MS má na co navázat, má na to peníze i lidi a když chce, tak umí. A samozřejmě nevycházím z jednoho videa, ale spíš z toho, co o tom MS píše. Hlavně že primárně je to vyvíjeno pro PC a mluví o spolupráci s komunitou a vývojáři addonů. Takže to nejspíš neplánuje jako uzavřený systém a je jen otázka, jestli nastaví přijatelné obchodní podmínky pro vývojáře. Tak se necháme překvapit
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 15:19
JirkaK
A další fakt, který někdo opomíjí jsou konzole. Dnes je celkem normální že hra na všech platformách vypadá lépe na PC, má výrazně více detailů, lepší textury atp. Samo jsou i hry kde to neplatí a PC pak nabízí to samé co konzole, bez ničeho navíc. Nicméně pokud nebude stačit konzole, neznamená že to na PC může být odlišná verze.

I ten X-Plane pro mobily, plánovaná nová verze bude z více jak 80% sdílet kód s desktopovou verzí. Bude mít v podstatě vše co má PC verze.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 15:07
Luděk Ch.
K tomu bych upřesnil, že pokud je hra primárně pro PC a odvozenina na konzole, tak ta PC verze při silném HW umí znatelně lepší grafiku, než konzole. Shodné je to v případě, že primárně byla tvořena pro konzoli a jen portována na PC. MSFS2020 naštěstí bude primárně pro PC a pak někdy teprve pro konzole a to nejspíš až pro novější generaci. Takže není žádný důvod očekávat, že by kvůli tomu měla být PC verze zbytečně ořezávána.
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 03:18
JirkaK
Funguje to i obráceně, nicméně hry jsou dnes běžně multiplatformní a PC ve spoustě případů dostává něco navíc co by konzole neutáhly.

Napadají mne například všechny hry s Ray Tracingem, jsou na konzolích ale tam to samozřejmě není, funguje to navíc jen na NV kartách od řady 10x0, nebo mnou hojně hraná Division 1, používala realističtější formu stínů (opět NV only, byla nutná podpora v HW), Starší Tomb Raider zase speciální algoritmus pro ambient oclusion a takhle se dá jmenovat dále.

A ano MSFS míří až na nové konzole, tedy přesněji na XBOX.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 07:08
xWing   
Presne tak.
MS je len pracka penazi, on kasle na nejakych fanusikov lietania.
Ked to nebude sypat, tak to zabali, presne ako MS Flight.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 08:36
Pips   
Takhle bych to asi úplně neviděl. Samozřejmě, že je to továrna na peníze, fandové lítání jsou prostě jen další peněženky. Těžko to bude nějaká firma dělat kvůli něčemu jinýmu. Nicméně Microsoft je při hledání té své, jediné a pravé cesty, prostě schopen tápat všemi směry najednou a to i po cestách, ve kterých to už třeba i několikrát zapíchl, aby to v nich zapíchl znovu, ale tentokrát zase z jiného důvodu.
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 08:39
Luděk Ch.
Jasně a právě proto nacpe obrovské peníze do toho, aby přesně zopakoval chybu s MS Flight a zase je odepíše, ne? MS už dávno ví, proč Flight neuspěl a můžeme si o něm myslet co chceme, ale stejnou chybu a stejnou ztrátu nepochybně opakovat chtít nebude
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 09:21
PT
Ty ses rozhodl, že nás uchechtáš k smrti, jo?
Ta Tvoje víra, že Microsoft se poučí z chyb je odzbrojující
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 09:34
OK-EUU46
Ja myslim, ze je asi jasne o co tady jde... Bude to jasna vizualni orgie z 500m nad povrchem a vyse.. Par vymazlenych scenerii a to je vse. Ale jak na to pseudo 3D prostredi pujde nabastlit nejaka lepsi scenerka s autogenem uz asi myslet nebudou.. Takze treba s mixerama to asi bude asi o nicem.. Proto si myslim, ze treba cesta jakou jde X-plane (pozor jeste ho nemam ) je lepsi.. Jen si myslim, ze je lepsi se netesit, protoze pak bude clovek zklamany. Me se to stalo pred nedavnem se serialem Cernobyl.
Asi pres 6 lety jsem tam byl na zivo a zazil neuveritelne pocity. Kdyz jsem se dozvedel o serialu a cetl vsechny ty kladne komentare a recenze , tesil jsem se na to jak maly kluk.. A po shlednuti?? Zklamani. Duvody asi dva:
za A: zazil jsem skutecnou atmosferu Pripjati a Cernobylu
za B: Prilis moc jsem se na serial tesil a mel od nej velka ocekavani..

Sice jsem asi jediny na svete, kdo byl z toho zklaman, ale bohuzel..

Proto chci jen varovat pred MS2020, at pak nejme zklamani
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 14:00
Luděk Ch.
Já jsem od přírody pesimista. Vždycky jsem zastával názor, že je lepší čekat to nejhorší a být moci příjemně překvapen, než být optimista, protože ten může být akorát zklamaný. Ale pocitově tentokrát čekám, že zklamání nebude a většinou se moje pocity nepletou
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 14:15
Luděk Ch.
Jinak nabastlit na to prostředí scenerku nebude žádný problém, i teď když člověk letí nad autogenem a dostane se k detailnímu letišti, tak je to pořádný rozdíl, v tom žádný problém nevidím. Je taky otázka, co všechno bude v tom pseudoreálné 3D provedení, je dost nepravděpodobné, že by tak měla být celá země. Vždyť i Google tak má zpracovanou jen nepatrnou část světa. Takže předpokládám, že většina planety bude zase autogen. Jinak u MSFS vždycky platilo, že to bylo spíš pro dopraváky, než VFR a nepředpokládám, že by se toto mělo nějak výrazně měnit. Tudíž když to od 500m výše bude vypadat jak ukázali, tak to bude ok
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 13:52
Luděk Ch.
Není o nic méně úsměvná, než váš automatický předpoklad, že to bude stát za ho*no Těším se na vaše zklamání
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 09:40
xWing   
Jasne, tiez sa poucili o tom, ako dizajnovat Windows 10 a jeho sterilne kachlickove prostredie.
Preco sa nepoucili o tom, ze na Desktop sa tieto sracky nehodia, ale idu si to svoje ?
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 15:01
kmarciniszyn
nějak pořád nevidím ten zásadní neúspěch Windows 10 to, že se to konkrétně tobě nelíbí, nebo to není vhodné pro zařízení které používáš (při základním nastavení) ještě neznamená, že to je globální debilní chyba...
Microsoft nadělal mraky chyb...ale ještě pořád je to průkopník podstatné části toho co dnes běžně používáme a nezdá se mi, že by byl v nějakém úpadku (což by byl, pokud by všechno co dělá bylo tak tragicky špatné jak vyplývá z tvých příspěvků).
Netuším jak dopadne FS2020. Jsem přesvědčený o tom, že bude mít své pro i proti...ale bohu dík, za každý pokus to někam posunout. Když se člověk zamyslí, co za neuvěřitelné prachy musí do simu vrazit třeba i jen kvůli kravině jako je možnost definovat si kamery, mít detailní profily pro ovladače, aby mrak vypadal alespoň trochu jako mrak, nebo aby měl v dešti kapky na skle...nebo aby matička zem nevypadala jakože je ta zcela nové verze 10 let staré hry opravdu 10 let stará...mě osobně, to už začíná dost vadit. Jen reinstal PC s P3D nebo x-plane i s konfigurací ovladačů je PRÁCE na pár dní...a já osobně bych se raději bavil a učil se to samotné létání a ovládání letadla, ne rozcházení celé té aplikace.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 15:03
Luděk Ch.
Viděl jsi vůbec někdy W10 na počítači bez dotykového displeje? Mám velké podezření, že ne. MS udělal přešlap s dlaždicemi u W8, ale rychle se poučil a vydal 8.1 a pak W10, kde o dlaždice ani nezavadíš, pokud si výslovně nezapneš tabletový režim. Jinak W10 vypadají prakticky stejnei, jako W7.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 16:31
xWing   
Ano, videl, instalujem ich vo firme pravidelne.
Je to sterilny hnus, roztahane texty a start menu.
Vzdy, ked pridem k nejakemu PC, tak prve, co vidim je nainstalovany Classic Shell.
Preco asi ? Mozno preto, ze W10 nevypada ako W7.
A aby nedoslo k omylu, odsudzujem len dizajn W10, ne funkcnost.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 18:32
Luděk Ch.
Tak v tom případě jsi holt konzerva, která nesnese žádnou změnu Já mám na notebooku W10 a na stolním W7 a přecházím plynule mezi nimi a v podstatě rozdíl v prostředí vůbec neregistruju. Pro mě je směrodatné, že mi tam W10 necpou dlaždice, potřebné ikony mám na ploše a dole v panelu pro rychlé spuštění u W7 i u W10, tak marně přemýšlím, kde je vlastně ten rozdíl
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 18:36
xWing   
Mozno konzerva, ale tie ikony a texty by som mal rad kompaktnejsie pri sebe.
Takto musim lietat ocami po celom monitore
Ale ano, je to lepsie ako 8 a 8.1
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 19:19
Luděk Ch.
No jo, holt prostě občas je potřeba změnu akceptovat a nemůžeme čekat, že vždy bude k lepšímu
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 21:04
Tragédie v JRD   
fakt by to chtelo kapku kritictejsi pohled na vec. a hlavne trosku realisticnejsi. microsoft (ale samozrejme nejen ten, tyka se to vsech vetaich korporatu) se zw svych chyb malokdy pouci. a klidne je budou opakovat neustale dokolecka.

je videt, ze marketing microsoftu na Tebe zautocil se 100% uspechem ale tomse dalo cekat, ono jiny smysl uvodni trailer nema

(vzpomen si na uvodni trailery k fsx ... a porovnej s realitou... pak treba pochopis
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 23:00
Willhelm   
A to je dobrý nápad: https://www.youtube.com/watch?v=CdrjyPhSRuM

Ale já si hlavně vzpomínám na tenhle, protože měl takový správný vtip: https://www.youtube.com/watch?v=ApqyUhPKV3o

Pravým vtipem však byly po vydání FSX jeho HW nároky a neustálé doskakování autogenu - což dělá dodnes i na sestavě s čtyřnásobným výkonem proti tehdejší doporučené sestavě - vždy když si chci přivodit epileptický záchvat, spustím si na chvíli FSX:SE a proletím se nízko nad krajinou. Jak se pak proberu a posbírám ze země, připadnou mi najednou všechny známé problémy XP11 jako úplně nepodstatné prkotiny.

Já jsem strašně rád, že jsem byl FSX frustrace - jak ji velmi hezky popsal Pips - ušetřen díky v té době velmi populárního a funkčního obchodu "V zátoce". Protože po odzkoušení to šlo hned z disku a já dožil MS FS éru s velmi vymazlenou a plynulou FS2004 - jejíž instalace na nový komp potřebovala pokud si dobře pamatuji vyměnit několik desítek CD a DVD (Mám vše k FS2004 napresováno v jedné větší krabici od bot z čistě sentimentálních důvodů) v mechanice a zabrala v podstatě celý víkend. Proto si na XP cením jak snadno se to udržuje v provozuschopném stavu, žádné dodrbané dll knihovny, faily v registrech. A když se to hodně podrbe, stačí nechat intalátor zkontrolovat integritu dat a smazat jednu složku preferencí pro "restart nastavení" (využil jsem zatím jen jednou krátce po koupi, kdy jsem tomu nerozumněl a prováděl s tím hrozné zvěrstva) a hlavně měl pořád po FS2004 pocit, že to přece nemůže vypadat a fungovat hezky bez dvou dní dodatečných instalací.
 

MSFS 2020   2. 8. 2019 / 16:11
Luděk Ch.
FSX mi nezpůsobilo žádné zklamání, bylo a je přesně takové, jak jsem podle prezentací čekal, prostě celkem solidní evoluce FS9. Nebo jsi schopen napsat něco konkrétního, co FSX slibovalo a nesplnilo? Samozřejmě pokud měl někdo nerealistická očekávání nad rámec toho, co MS prezentoval, tak asi byl zklamaný, ale pro mě se nic takového nekonalo. A ani teď nevidím žádný důvod, proč by MSFS nemělo nabídnout to, co zatím slíbilo. Nebo tomu něco brání? Já tady vidím zase zbytečně kritický pohled, který není ničím konkrétním podložený A ano, v IT se pohybuji od roku 1991, takže MS docela znám
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 14:52
kmarciniszyn
za to všechny podařené simulátory a hry obecně jsou charitativní akce...bože, kde se v lidech z naší strany planety pořád bere to, že vydělávat peníze je špatné...
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 15:00
Luděk Ch.
Asi tak, oni to podávají tak, jako by třeba X-plane byl charitativní nebo fanouškovský bezplatný projekt
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 16:36
xWing   
Tak to si spatne pochopil.
Chcel som tym naznacit, ze vyvojari X-Plane komunikuju s komunitou.
Toto som si u MS nevsimol.
Rad by som sa mylil.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 16:49
Pips   
Tak vzhledem k tomu, že se chystají otevřít insider program, kam asi bude možné se nějak zkusit přihlásit, tak zřejmě názorům zvenčí uzavření nejsou. Aspoň to tak vypadá

 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 03:21
JirkaK
Přihlásit se dá od E3: https://fsi.microsoftstudios.com/
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 18:34
Luděk Ch.
V době plné slávy MSFS komunikovali
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 07:10
Pips   
Komunikovali. A přesto dokázalo vzniknout FSX
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 20:03
Luděk Ch.
No a? Byl o hromadu lepší, než FS2004, i když měl samozřejmě mouchy v extrémní HW náročnosti. To ale byla daň za pokud možno co největší zpětnou kompatibilitu, po které všichni volali
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 20:31
Pips   
Hehe, mě do těch všichni vůbec nezačleňuj. Já jsem vždycky říkal, že má-li další MSFS být co k čemu, tak k čertu se zpětnou kompatibilitou a udělat ten sim od nuly znova. Žádnej Train Simulator. To se nepovedlo a FSX se stalo softwarem, kterej mě nasral tolik, jako snad žádnej jinej. No, možná teda ještě Vista před prvním SP. To dokonce způsobilo, že já jinak celkem kliďas, vymlátil čudlíky z klávesnice a prokopl bočnici počítače Ani vzpomínat se mi na tyhle kousky SW nechce. Snad jen na to, jak jsem likvidoval krabičku s kotoučkama FSX do popelnice s pocitem aspoň minimální satisfakce.

 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 20:40
Charles
si mně rozbil teď
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 14:36
Luděk Ch.
Tak MS vyslyšel tvé přání Sice si dal "menší" pauzu, ale pokračuje, zpětná kompatibilita byla zahozena a jede se od nuly. Akorát ještě nevíme, jakým směrem Ale předpokládám, že během podzimu by mohlo být jasno, jestli bude mít smysl se těšit nebo ne.
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 14:38
Luděk Ch.
Mimochodem, čím tě FSX tak nasral? Já na něm k plné spokojenosti jedu doteď
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 16:30
Pips   
Nasral mě tím, že až na asi dvě výjimky, nebylo možné ho nastavit k plynulému chodu. První výjimka byla ta, že jsem všechny pousvníky u všeho, včetně rozlišení, posunul úplně vlevo. Tím jsem se dostal na své tenkrát silné mašině se spoustou pamětí, kde jsem i virtualizoval servery, na cca 30fps FSX v základu. Ale vypadalo to celý absolutně k blití. Rozesmívaly mě takový ty nápady, co se tu psaly, že i na nejnižší detaily FSX vypadá líp, než nazdobený FS9 v plné palbě. Vždycky, když se to tu objevilo, tak jsem si šel nakapat něco do očí a pak chvíli odpočívat ve tmě. Druhá výjimka byla jakási scenerie Švýcarska. Tam to běhalo v téměř plném nastavení také těch asi 30. Mimo tyhle dvě možnosti, jsem měl se stejným nastavením, jako švajc, 4FPS v defaultní pouštní krajině. Ta sama o sobě vypadala nehezky. Několikrát jsem tu řešil potíže s během FSX, až jste se mi tu kamarádi různě nabízeli s pomocí, objevily se na internetu různé tweaky, které pomohly úplně všem, jenom ne mě. Byla to spousta z vás a spousty hodin po telefonu a tenkrát ještě ICQ, snaha byla neskutečná a bylo to boží, ale vedlo to pouze tam, že potweakované FSX, místo svižné rychlosti, začalo padat I ve Švajcu! V podstatě v té chvíli mě na vrtulníky do X-Plane začal verbovat Víťa, který mě defakto zachránil, ale i tak jsem mu strašně dlouho vzdoroval. Pak mi tak nějak bouchly saze a to už jsem jiný sim, tak ty nastřádaný křivdy tak nějak vytryskly a krabička i s kolečkama byla nalámaná na takový kousíčky, že bych tomu ani nevěřil, kdybych to sám tak nenalámal. Tak zhruba tak nějak ve zkratce
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 17:28
xWing   
A skusil si dat vsetky posuvniky uplne vpravo ?
Mozno Tvoj Windows mal nastaveny nejaky prehnany Power Saver a ked si mal FSX na minimech, tak Windows zistil, ze ziadny vykon nepotrebujes, tak si bol stale "podtaktovany"
Najdi pacly, zlep ich a skus
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 08:21
xWing   
Vazne ?
FS2004 az jeden update 9.1
FSX - to ma uz obislo, ale asi jediny update Acceleration, ci ako sa to volalo, resp. service pack.
To ako vazne bola komunikacia s komunitou ?
MS ani ten blby DX10 nedotiahli.
Preto tvrdim, ze im je komunita ukradnuta.
Na druhej strane X-Plane ma kolko updatov za rok ?
To je ta komunikacia o ktorej som pisal

A nikde som netvrdil ze MS aj LR maju byt charitativna organizacia.
Mam kupene FS2004, FSX, FSX:SE a X-Plane od verzie 8 az po 11.
Pisal som, ze MS zaujimaju v prvom rade zisky a nie komunita.
LR ma aspon zaujem "naslouchat"
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 20:10
Luděk Ch.
A co znamená, že nekomunikovali? To že nedotáhli DX10 nejspíš spočívalo v tom, že to nemělo smysl. Nijak to nesnižovalo náročnost na hardware a bez úplně nového enginu (tedy se zahozením zpětné kompatibility, což asi nikdo nechtěl) nebylo možné s tím nic smysluplného udělat. Ano, FS asi prostě zvolil už dřív špatnou cestu vzhledem k dostupnému hardware, takže je to postupně otrávilo, že s tím nešlo pořádně nic dělat, aniž by to museli udělat komplet od nuly. Takže si dali pár let pauzu a teď to zkusí znovu a od nuly na aktuální hardware. Pokud nevymyslí nějaký naprosto pitomý obchodní model, tak jsem si zcela jistý, že po technické stránce budou mít úspěch zaručený
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 20:11
Luděk Ch.
Jinak FSX měl pokud vím, minimálně 2SP. A ten Acceleration pack je spojil oba dohromady + přidal ještě nějaký obsah navíc.
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 21:07
Tragédie v JRD   
tvl... a kde a jak?

sundej si ty ruzovy brejle
 

MSFS 2020 - (MM)   1. 8. 2019 / 22:27
Willhelm   
Vítej Karásku, chyběls nám tu!
 

MSFS 2020   2. 8. 2019 / 16:14
Luděk Ch.
Ty si sundej ty pohřební
 

MSFS 2020   31. 7. 2019 / 03:23
JirkaK
Viz příspěvek úplně nahoře, Insider kickoff má být začátkem příštího měsíce.

A také:

Threads like this on AVSIM, and across all the forums we pay close attention to, are truly valued by the team. So though we may not be directly interacting with you at the moment, we hear you. August is about setting expectations, providing a clear Development Roadmap outlining how we get from today to launch. September is about how we accomplish that task, together.


Samo je to marketing, ale jsou i takoví, kteří jen mlčí
 

MSFS 2020   29. 7. 2019 / 16:08
milo   
To ako vazne ten moj post sposobil taketo brutalne zachvaty smiechu?
...hlavne, ze vy uz ste si isti, aky odpad to bude....
Skoda, ze nie ste vo vedeni MS, urcite by vsetko bolo uplne inak.
Ale aspon ste sa pobavili popadali zo stoliciek.
m.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 15:17
Luděk Ch.
Holt někdo se stěhoval na jinou platformu už víckrát, tak má pupínky z toho, že by ho něco mohlo donutit stěhovat se znovu Já třeba jsem pořád na FSX, protože ho mám pěkně vyladěný, XPL mě nezaujal vůbec, přestože ho mám koupený a několik měsíců jsem se snažil si na něj zvykat a P3D mi zase nepřipadal jako takové vylepšení, abych kvůli tomu ztratil kompatibilitu některých oblíbených add-onů. Takže jsem pořád tak nějak tajně doufal, že se objeví něco úplně jiného, co mě přesvědčí, že by to stálo za přechod. Abych pravdu řekl, tak mě ani ve snu nenapadlo, že by mohlo možná něco přijít zase od MS, ale podle všech zatím dostupných informací to bude to, na co čekám Třeba u tehdejšího MS Flight jsem věděl hned, že to je k ničemu a ani jsem to neinstaloval, ale tohle mi nepřipadá jako podobný omyl.
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 18:04
Vita Zenisek
A vite, co na tom celym prechodu bude patrne nejtezsi?
Presvedcit leguana, aby na to zacal tvorit
 

MSFS 2020   30. 7. 2019 / 18:34
Luděk Ch.
Jo, to bude těžký vořech
 

MSFS 2020   1. 8. 2019 / 23:42
leguan
Ne, ne .....to bude taaak dokonalé, že už mě nebudete potřebovat 😄😀😀
 

MSFS 2020   2. 8. 2019 / 05:39
xWing   
Jo jo...Aby to nedopadlo tak, ze sa budu konvertovat objekty z XPL do FS20
 

MSFS 2020   17. 8. 2019 / 18:33
JirkaK
A další video: https://www.youtube.com/watch?time_continue=9&v=BNbN9chBOaE

a nějaký ten obrázek a roadmapa na nejbližší tři měsíce.

34041 B / 750 x 422 / Intheweeds-2048x1152.png
51329 B / 750 x 422 / dev-roadmap.jpg
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 08:15
Stew
Obrázky pěkné, ale ... čert ví, co se z toho zase vyklube

https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/Ascending-through-the-clouds.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/Intheweeds-2048x1152.png
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-1.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-2.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-3.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-4.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-5.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-6.jpg
https://flyawaysimulation.com/media/images14/images/msfs-e3-release-7.jpg
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 08:26
Pips   
Ale jo, obrázky hezký jsou. Tedy až na ty, kde jsou vidět ty majkrosoftí placatý dráhy. Mám obavu, že to už trochu napovídá, kam to celý míří.
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 11:56
JirkaK
Určitě jsi v insider programu a rád MS poskytneš feedback, pokud máš nějakou vlastní představu, určitě ten názor bude žádoucí
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 11:59
Willhelm   
My jsme fšici GoGo!
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 12:40
xWing   
A aka je sanca, ze ON alebo JA bude ten vyvoleny a budem ich testerom (insiderom) ?

 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 13:13
Pips   
tak ta šance je poměrně veliká, klidně to zkus a uvidíš. Já, jak jsem psal, po tom ale vůbec netoužím.
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 14:12
kmarciniszyn
ja už jsem se tam registroval oběma emailovýma adresama a nějak to nechápu...přišlo potvrzení a ověření emailu, to jsem udělal, ale zatím žádný další email nepřišel. Očekával jsem, že když bude něco nového tak mi to pošlou na email, ale zatím jsem se to vždy dověděl tady a nepřišlo mi nic...tak nevim
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 07:28
Pips   
To, že se tam zaregistruješ ještě neznamená automatické přijetí do programu insider. Zatím jsi pro to udělal maximum, další už nezáleží na tobě, ale na straně Microsoftu.
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 14:03
Luděk Ch.
Šance je velká, stačí splnit nějaké technické podmínky a můžeš se účastnit.
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 13:12
Pips   
Určitě nejsem v insider programu. Na simulátoru trávím v podstatě strašně málo času a když už si chvilku najdu, pustím si něco už hotovýho. Trávit čas tím, že se budu nasírat nad nějakými beta nedodělky, mě už nějakou dobu nebaví. S radostí tenhle úděl přenechám těm, co po tom touží. A konec konců, nechceme placaté dráhy byl jeden z bodů komunity, která psala Microsoftu při vývoji FSX, když Microsoft otevřel knihu přání. Takže pokud jde o to, požadavek už tam maj celkem dlouho a určitě ne jeden.
 

MSFS 2020   18. 8. 2019 / 20:03
JirkaK
Chápu, ale čertit se pak kvůli něčemu na co si nepostěžuju, když možnost mám...

Nicméně nevidím v placatých drahách až takový problém, určitě lepší než některé dráhy v X-Plane, kde se fakticky nedá odstartovat ani přistát jaké velké zlomy tam jsou.

A že nerovná dráha šla udělat i ve FSX víme - https://www.youtube.com/watch?v=nzkIDh5gKUo
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 07:24
Pips   
Já se nečertím, ani si nestěžuju. Mě je to zatím tak nějak fuk. Placatá dráha sám o sobě není problém. Jen to vypadá, že použili nějakou technologii z původního simu, kde to bylo úplně stejný. A když použili jednu, tak se to na tý jedný nemuselo zastavit. To je pro mě jenom takový varování a signál, že to tak úplně nový sim nemusí být. Co za tím je přesně, to nevím. Neví nikdo z nás. Ale počkáme, ono se to brzo odkope.
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 17:41
Luděk Ch.
To že udělali placaté dráhy vůbec neznamená, že museli použít stejnou technologii. Třeba prostě jen nepovažovali za nutné dělat hrbolaté dráhy
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 20:31
JM   
A to je prave ten kamen urazu, oni pak treba taky nebudou povazovat za nutne, ze vrtulnik muze couvat a tisic dalsich veci, ktere by clovek od simulatoru cekal
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 15:43
Luděk Ch.
Můžou a nemusí
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 17:11
JM   
Kdyz ono korporatni prostredi temhle "detailum" moc nesvedci a snadno se na ne zapomina
 

MSFS 2020   21. 8. 2019 / 14:04
Luděk Ch.
To chápu, taky pro jeden korporát pracuju. Ostatně já od MSFS očekávám dobré prostředí pro létání dopraváky, nic víc V tom byla série MSFS vždycky dobrá, takže nevidím důvod, proč by MSFS2020 nemohl v tomto pokračovat a posunout to technicky dál. Neříkám, že bude vhodnou volbou pro vrtáky
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 01:26
JirkaK
Otázka spíš je jestli se simulací vrtulníků budou zabývat, moc práce, málo muziky, dle statistik X-Plane s vrtulníky lítá jen malinké procento lidí.
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 01:25
JirkaK
Tak Po čtvrtečním updatu už máš jasno:


Philosophical Question
If a tree falls on a sloped runway but there is no one there to see it, is the runway still sloped?


Answer:
We hope so, because we’ve got curved/sloped runways in the next iteration of Microsoft Flight Simulator.
 

MSFS 2020   23. 8. 2019 / 21:18
spagros
Aj strmé dráhy bdů. https://youtu.be/weGJUX52pUs
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 12:56
FSPilot   
Vypadá to krásně, o tom žádná. Při tom, jak se ukázalo u xenviro, jak moc náročné na výkon jsou volumetrické mraky a při těch odrazech a detailech mám pocit, že to bude chtít něco jako IT zázrak, aby to běžný uživatel byl schopen použít. A nebo se dá větší důraz na dokonalou grafiku, ale s tím půjde dolů všechno ostatní (především letová dynamika a systémová propracovanost).

Stále nejsem přesvědčen, že půjde o víc než pěknou VR arkádu, popř. v lepším případě o revoluci ala FSX, kterou žádný PC neutáhne min. další desetiletí a pak jeho technologie bude archaická.
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 17:45
Luděk Ch.
Musí to fungovat na Xbox, takže na průměrném moderním PC. Vývojáři nepochybně na rozdíl od starších verzí (kde to už nešlo z důvodu držení zpětné kompatibility) budou chtít využít na maximum možnosti moderních grafických karet, aby zbytečně nebrzdili procesor. Takže nemám obavy, že by to byla nějaká slideshow. A počítání letové dynamiky na dnešních mnohajádrových procesorech je brnkačka, tím tomu odlehčovat nemusí
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 22:36
spagros
Nový Xbox vyjde až za rok, možná déle. Výkon směřují na 4K 60fps a podpora Ray tracingu. Což, kdo ze zdejších simptáků to má? Momentálně high end příští rok performance.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 15:45
Luděk Ch.
Ber to tak, že žádná konzole nikdy nemá highend hardware, protože by to nikdo nezaplatil. Vždycky je to sice moderní, ale maximálně střední třída. Takže silně pochybuji, že bude mít grafiku na úrovni víc, než RTX 2060, nanejvýš 2070.
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 01:46
JirkaK
Ale jak toho 4k dosáhne není jasné. Dnešní konzole typicky zvládnou 30FPS ve FHD s detaily výrazně méně náročnými než lidi používají na PC. 4k nativně dnešní konzole nedá v žádném titulu. Vše je jen upscaling a nízké FPS.

Nové konzole sice cílí na 4k a 60FPS ale v jakých detailech. 4k dnes utáhne v nízkých detailech i několik let staré mainstream GTX1070/1080, karty které v bazaru koupíš za 4.5-6 tisíc.

Počítám že ten HW bude mít cca sílu GTX1080Ti, tzn dnešní midrange, v kategorii výkonu GTX1080Ti je dnes na trhu 5 karet: Radeon RX 5700XT, Radeon VII, RTX2070 Super, RTX2080, RTX2080 Super. Karty které se v retailu prodávají od cca 11 tisíc.

Ty karty zvládnou 4k s nižšími detaily na 60FPS v pohodě. S vhodnou optimalizací pro konkrétní HW, která je u konzolí nutná, s vhdonou HW akcelerací RT výpočtů, to zvládne i s tím RT v 4k@60. Ale opět je to o optimalizaci, vývojář to nesmí přehnat. Výhoda je že RT je v rámci optimalizace i pro 4k možné počítav jen ve FHD a pak použít upscaling. To se dělá i dnes při běžných rasterizačních metodách. Třeba různé shadow mapy se počítají v nižších rozlišeních protože u nich není potřebný takový detail.
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 23:53
FSPilot   
No, tak pokud to bude tak, potom bude XP a P3D dinosauří soft a z jejich vývojářů udělají blbce, protože ani jedno se není schopno ani přiblížit k takovému vzhledu při zachování hratelnosti i na high end mašinách. osobně to vypadá jako jedna verze IL2 (tuším Birds of Prey), která byla graficky úžasná, ale byla to arkáda a tudíž i na slabším PC to mělo opravdu dobrý výkon při grafice, o které si normální sim mohl jen zdát
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 15:49
Luděk Ch.
Jenže ono to tak prostě je, P3D i XP jsou svázány staršími technologiemi a hodně zatěžují procesor. Pokud pojedou s MSFS2020 úplně od nuly, tak by měli být schopni toho mnohem víc přehodit na grafiku. Ale necháme se překvapit, třeba to zase podělají
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 01:55
JirkaK
P3D zatěžuje CPU ale neefektivně. X-Plane pro jistotu CPU nezatěžuje skoro vůbec, běžně běží mezi 20-30% a to mám jen 6 jádro s 12 vlákny, což je dnes při koupi herního PC takové rozumné minimum a už v počítači za 15 tisíc nemá cenu dávat méně jader a méně vláken, slušné herní 6 jádro jde koupit za 3600 korun. (Ryzen 5 2600), slušné 8 jádro za 5000 (Ryzen 7 2700).

Najdou se určitě i dvě-tři hry které škálují i s více jak 8 jádry a 16 vlákny. A 12 core R9 3900X stojí jen necelých 14 tisíc. Nedávno jsme za tu cenu měli jen 6 jader.
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 01:37
JirkaK
Teď to ale nebrzdí grafiky, ale právě procesory, single thread rendering je hluboko v kódu. Bez DX12/Vulkanu není prostor to udělat lépe. V P3D LM drží DX11 z pochopitelného důvodu - komerční nasazení, kde se s W10 moc pytel netrhla, ale to se letos mění, i zaryté korporáty, státní správa s ukončením podpory W7 budou přechází na W10, je možné že P3Dv5 už bude DX12, který otvírá možnosti pro kvalitní implementaci multithread renderingu a lepšího využití CPU. MSFS2020 bude 100% DX12, pod jiným grafickým API už MS hry nedělá nějaký pátek, je to součást marketingu pro W10.

Stejně tak X-Plane, Vulkan už jim běží, jen odstraněním režijí OGL driveru získali 5-40% výkonu (nv 5-20, amd 20-40 procent). Nízkoúrovňové api, kde už do toho nekecá tolik driver je znát a to zatím nejsou žádné optimalizace pro multithread.

S dobrým využitím multithreadingu bude výkon několikanásobně lepší než co známe z FSX/P3D a XP.

Počítání letového modelu, se rozebíralo na nějako XP konferenci, je to jedna z mála věcí, kterou už dnes umí XP oddělit a počítat samostatně v jiných vláknech. Vícejádrové CPU tak zvládnou spočítat více AI provozu bez dopadu na výkon. A při nějakém 20ms času na generování snímku zabírá výpočet letového modelu 2-3ms. Tzn jen nějakých 10% času.
 

MSFS 2020   19. 8. 2019 / 21:28
OK-MSS
Docela dobrý rozbor situace - https://www.flusinews.de/2019/08/microsoft-flight-simulator-2020-inhaltsleere-ankuendigungen/
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 07:25
Willhelm   
Coje na tom dobrého? Zoufalý Herr Kommissar Alles Klar se tam vypiše o tom co Microsoft dělá špatně a co by měl dělat lépe, celou situaci apriori přirovnává k opakování Flight Sim World, konspiračně tam snad dokonce naznačuje, že na tom dělají ti samí lidé. Prostě nic co by už nepadlo tady v tom vlákně. A to mi příjde, že tady se to probralo trochu hlouběji díky tomu, že tady jsou fanatiční milovníci všeho od MS a pak realisté, kteří za více jak 20 let ví o MS své.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 10:31
spagros
No ono z podstaty to nemůže uspokojit každého. Je to o tom kdo čemu dá přednost, o platformu Xplane bych se nebál, to staví na něčem jiném, než jenom uchvátit oko pozorovatele, letce. Jde tak trochu svou cestou a unikátní je svou komunitou. Kdežto Microsoft je moloch a na komunitu vždy kálel a nejednou se mu to vymstilo. Jenže prachy kazí charakter. Ale i přesto věřím, že se to chytne a spousta lidí si to koupí, včetně mě. Jak říká klasik, nemusí pršet jen když kape.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 14:46
yaakov
Prachy kazí charakter? Počkat oni to dělají pro peníze? Já myslel že proto, že maj rádi lidi jako Topinka.

 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 16:02
Luděk Ch.
Jinak k těm komunitám, v době ještě poměrně dlouho po vydání FSX měl MSFS komunitu podstatně větší, než X-plane, všechny add-ony se primárně dělaly pro MSFS. MS k tomu poskytoval solídní SDK, protože pro MSFS modelovaly mraky i začátečníků. MS to podělal až s MS Flight, o tom není sporu a dopadlo to, jak muselo. A bylo to tak jasné, že jen těžko může někdo věřit, že by udělal to samé znovu. Ale nebýt přechodu na MS Flight a kdyby MS místo toho vydal další verzi MSFS, tak by to jelo dál a XP by rostl podstatně pomaleji. MS lidi od série MSFS vyhnal jednoznačně sám, ukončením vývoje a pokusem o přechod na MS Flight. Teď pokud chce získat nějaký významnější počet uživatelů, tak se bude muset hodně snažit, něco ve stylu MS Flight mu nikdo nesežere
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 16:41
spagros
Stejný to bylo i s Windows Phone. Taky základ dobrý, a nakonec otrávili vývojáře a šlo to do kytek.
 

MSFS 2020   21. 8. 2019 / 14:01
Luděk Ch.
Však já rozhodně netvrdím, že MS nic nepodělal. Právě naopak, podělal dost věcí, které mohly být super Ale přeci jen úplně nevěřím tomu, že s MSFS2020 by hodlal zopakovat stejné chyby, jako s MS Flight.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 16:47
spagros
Co si budem povídat komunita to držela nad vodou a spousta vývojářů si udělala živnost s toho nedodelku. Nic jinyho nezbylo.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 16:19
Luděk Ch.
Jinak ještě k vizuální stránce, to si opravdu může kdo chce říkat co chce, ale vizuální stránka je u leteckého simulátoru král Pokud to bude lítat aspoň trochu uvěřitelně (stačí trochu vylepšený model FSX), tak to zákonitě bude s takovým vizuálem přetahovat minimálně komunitu těch, co létají s dopraváky, protože těm XP nic zásadního nabídnout nemůže. Ale ideální stav bude, když tady bude víc konkurenčních platforem.
 

MSFS 2020   21. 8. 2019 / 20:33
Tragédie v JRD   
a to je ten průser.

na základě 5 screenshotů předjímáš, jak bude vypadat celý sim

už jsem ti to tu doporučoval jednou .. najdi si dobové propagační screenshoty FSX (FS2004, FS2002) - a ostatně a obecně jakékoli hry ... a pak je srovnej s výslednou realitou

zjistíš, že ty screenshoty ... mají s realitou pramálo společného.
 

MSFS 2020   22. 8. 2019 / 07:11
Luděk Ch.
Schválně nějaký takový zkus najít, garantuju ti, že nenajdeš žádný, který by se v reálné FSX nedal zachytit Jinak já samozřejmě chápu, že použijí na propagaci ten TOP výběr obrázků a nečekám, že to tak bys vypadat vždy a všude. Ostatně existuje známé pořekadlo, že "žádná hra není tak hezká, jako obrázky na obalu" Ale i když nikdo nečeká, že tak bude v defaultu vypadat celý svět, to není ani možné, tak to ukazuje, co zvládne použitá technologie a o to jde. Nejde o to, aby tam k datu vydání byl dokonalý svět po celé planetě a špičková letadla. Jde o to, aby tam byl základ, který umožní tam tu kvalitu dát a to už starší simy technologicky neumožní. Potom už samozřejmě bude záležet na politice Microsoftu, jestli to bude jen teoretická možnost nebo to bude snadno dostupné i reálně.
 

MSFS 2020   20. 8. 2019 / 15:54
Luděk Ch.
Vidíš tady nějaké fanatické milovníky všeho od MS? Doporučuji, abys nekoukal na svět tak černobíle To že někdo očekává, že by MSFS2020 mohl být dobrý, přece neznamená, že to musí být fanatický milovník všeho od MS. Naštěstí máme dnes velké možnosti volby a každý si může vybrat, co chce používat podle toho, co mu vyhovuje víc, než to ostatní. Jinak já dělám s MS produkty už 28 let, takže vím, co od nich můžu očekávat.
 

MSFS 2020   24. 8. 2019 / 02:12
JirkaK
Je to těžké, třeba Windows, fungují dobře, vše je kompatibilní, existuje na to kvalitní SW, se základními uživatelskými návyky je to nezničitelný systém. Alternativy nenabízí tolik kvalitního SW, ani kompatibilitu HW. Často ani neposkytují dostatečný výkon, i když při síle dnešního HW, to nemá smysl řešit. Běžné používání počítače dnes obslouží i největší low end bez ztráty kytičky.

Zrovna včera jsem od MS koupil Office365, ne že by mi nestačily ty staré Office 2007, nebo dokonce nějaké free Libre Office, ale 1TB cloud úložiště mi za tisíc ročně nabídne málokdo, tady i s dobrým kancelářským balíkem, na který jsem z práce zvyklý.

Někdy to není o fanatismu ale prosté potřebě. Hodně lidí třeba nadává na cenovou politiku Intelu, mě vyhovuje, Dva dvouterové Intel 660P mi umožnily vyhodit z počítače poslední plotnový disk a s cenou 11 tisíc za 4TB mi ani neudělal díru do peněženky.
 

Gonzo
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2019 FlightSim.CZ