No to mě taky, ale info o helikopotvorách už to jen dorazilo. Pro mě byla rozhodujícím okamžikem 01:00 až 01:20, kdy jsem si tak nějak uvědomil, že tam funguje furt ten samý způsob předdefinovaných pohledů jako v FS98, FS2000, FS2002, FS2004, FSX. Zvykl jsem si na plynulé rozhlížení a zoomování myší v XP11 a DCS už první den používání. Když jsem pak po týdnu zkusmo pustil FSX:SE, tak mě ty definované pohledy a kamera z 90. let sr4ly spolu s doskakujícím autogenem tak, že jsem nad tím zlomil hůl. V FS2004 šel aspoň použít freelook mod od F1. Do FSX pokud vím nikdo nic podobného nenaprogramoval.
Ale tak jistě influenceři dostali zaplacíno budovat do vydání hype a vytahovat "wow" okamžiky a fíčury. Za kritiku by jim nikdo nezaplatil. Stejně to ostatně funguje i u XPL a jeho addonů, nebo pamatujete někdo, že by třeba Rasmussen někdy něčemu něco vytknul, ale myslím tím pořádně vytknul - ne že mu vadila příliš nízká cena a podobné případy podprahové manipulační techniky nesmyslným negativismem.
|
|