FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
IVAO Vintage tour Jeden příspěvek | Celý strom
IVAO Vintage tour   6. 10. 2019 / 23:56
Willhelm   
Ne, že by odpověď - spíše aktualizace jak se to vyvrbilo.
Poté co jsem nenalezl nic vhodnějšího rozhodl jsem se zaletět první dlouhé etapy druhé části tour DC-3 s mezipřistáním na dotankování. Důvody jsem vypsal do PIREPu. Hned u první takovéto etapy jsem narazil na odpor validátorů. Let musí být proveden A-B bez mezipřistání. Kapitán je zodpovědný za výběr vhodného stroje. V XPL (chytře nespecifikovaná verze) jsou k dispozici tři vhodné stroje které oficiálně doporučují organizátoři pro druhou část tour. Placená DC-6, free L-749 a L-1049.

Protože jsem na org fóru našel několik návodů a tipů jak zprovoznit DC-6 v XP11 a byla tam 22% sleva, tak jsem koupil DC-6 a asi po třech hodinách se mi to poprvé povedlo odlepit z dráhy a za pár minut to na ní i prvně rozbít. Fakt škoda, že na XP verzi pmdg háže bobek, protože to éro dobře vypadá má spoustu extra fíčur jako kopilota, údržbu, pozemní eyecandy atd. a kromě toho mi přijde že to i dobře lítá. Plně naložené mašině se do luftu moc nechce, v prudších zatáčkách pak solidně proklesává. Při mé dnešní simulátorové havárii, jsem si vzpomněl na průběh nehody Il-18 v Bratislavě. Ty éra prostě nebyly tak přemotorované jako dnešní mašiny.

Pokud se někdo rozhodne také letět IVAO Vintage tour - tak cesta DC-3 s mezipřistáním je každopádně slepá a organizátoři doporučují 3 výše uvedená éra.
 
FS Medlánky
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ