FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je středa 24. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
X-Plane Vulkan info Jeden příspěvek | Celý strom
X-Plane Vulkan info   12. 10. 2019 / 16:12
Willhelm   
No já hlavně doufám, že už brzy bude nový x-ivap, protože ten font je už teď naprsoto nečitelný. Minulý měsíc jsem přešel na nový monitor a na něm už je luštění těch x-ivapových blech skoro mission impossible.
IVAO musí dělat nové klienty, protože na ty staré nemá žádné práva, zdrojáky atd. Trochu se bojím, že kdo bude chtít lítat online bude muset zůstat u 11.40. Ale docela se ztotožňuji s Ondrou - a chladím vášně nejen co se týče FS2020, ale i vývoje XPL a jeho addonů.

Přechod 11.50 na Vulkan je největší vývojové sousto v celém vývojovém cyklu XP11. Pokud to dobře chápu po 11.50 už bude následovat beta XP12. Změna za OpenGL na Vulkan bude kupec problémů, a když píšu kopec, tak nemyslím Milešovku, ale spíše Grossglockner. Očekávám, že vetšina placených i free addonů nebude kompatibilní. A myslím si, že si to LR uvědomuje a intenzivně řeší něco jako SW můstek - tedy jedeme přes Vulkán Hrádek, ale pak hned podsuneme funkce starého OpenGl rozhraní pro maximální zachování kompatibility. Protože ukončit vývojový cyklus XP11 něčím na čem by nefungovaly addony pro XP11 tvořené by zvedlo velkou vlnu nevole.

Ale stejně jako v případě FS2020 i tyto úvahy jsou spíše jen spekulacemi a budeme si muset počkat jak se vyvrbí realita.
 
Gonzo
VWAC
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ