Vývojáři se naopak o letovém modelu vyjadřují dost podrobně. Už jen ten základ, že u FSX byla interakce s prostředím počítána pro jediný bod v centru letadla, kdežto u FS2020 samostatně pro až tisíce povrchů letadla, je docela výmluvné. Jako příklad uvedli třeba to, že když klesáš k dráze v bočním větru a jdeš jedním křídlem níž, než druhým, tak na to nižší křídlo začne dříve působit přízemní efekt, než na druhé. K tomu to úplně nové počasí, které evidentně naprosto překoná vše, co existuje v jakémkoliv domácím SIMu, možná se tomu můžou podobat specializované plachtařské SIMy. Každopádně to, že "létání po kolejích" z FSX je u FS2020 definitivně pryč, potvrdili jednoznačně všichni, co měli možnost testovat. A jak Wilhelm zmiňuje ploché dráhy, tak to je mimo. Bylo už jasně potvrzeno, že dráhy budou profilovány dle terénu, takže žádné prkno. Co se týče krajiny, tak se vývojáři dušují, že po celém světě bude krajina natolik detailní a identifikovatelná, že kdekoliv i mimo ty nejdetailněji zpracované oblasti bude možné létat VFR. Není špatné sledovat diskuze na avsimu: https://www.avsim.com/forums/forum/863-microsoft-flight-simulator/ a kanál MSFS na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCqONzeACDBaF6FfKjh7ndAQ Není potom potřeba vařit tak z vody, jak tady někteří dělají, ono už poměrně dost informací bylo potvrzeno. Jinak 24.10. vyjde další video s podrobnostmi o obloze a počasí. |
|