Díky Víťo.
Já právě při nastavení všeho na 0% minimální výchylky (dle mého) dělám.
U některých letadel bez experimentálního modelu stačilo udělat opravdu mírný pohyb kniplem kolem středové polohy a reakce byla až přehnaná. Poznal jsem to jak já (nepilot) tak kamarád (GLD instruktor, ULL, probíhající PPL).
Až budu mít čas, tak pro některá letadla zkusím přenastavit citlivost dle odkazu a uvidím.
Konkrétně třeba u SF-260 (která je zatím bez Ex. mod.) přímo v návodu udávají tuším Pitch 75%, Roll 50%, Yav 90%. To bych ještě bral u normálně dluhýho joye. Při prodlouženém bych to viděl tak na něch 30%, 15% a 50%, právě proto, abych s tím nemusel kvedlat v rozmezí 20cm.
Ohledně vrtulníků, konkrétně UH-1.
Tam mám taktéž vše na 0%, ale kupodivu mně tohle nastavení vcelku vyhovuje, i přes poměrně vysokou citivost.
|
|