FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Stromy přes rybníky Jeden příspěvek | Celý strom
Stromy přes rybníky   23. 3. 2020 / 08:29
Willhelm   
No tak Overlay Editor je nástroj z roku 2006 a Marginal jej naposledy aktualizoval v roce 2017, XP11 za ty tři roky ušel kus cesty. Triplemon za tu dobu dost vylepšil WED - nativní podpora mapových a orto podkladů, náhledy fasád jsou namátkou nové fíčury které hodně oceňuji. Marginal se oproti tomu trochu z tvorby pro XP stáhnul, roli jeho famozního autogate pluginu dnes v podstatě přebral SAM a jak to vypadá, tak s posledním updatem budeme u tvorby scenerek odkázáni asi už jen na WED. Overlay Editor měl proti "2D CADovému" WEDu velkou výhodu v 3D okně, kde se scéna v podstatě dala dělat WYSIWYG stylem.
Přiznám se, že ze začátku pro mě byl OE "pochopitelnější" ale celkem brzy mě mé konstruktérské návyky a zkušenosti dovedly k WEDu. Přijde mi, že má proti OE více výhod a jen jednu nevýhodu - chybějící náhled scény ve 3D - poté by byl snad úplně ideálním nástrojem.
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ