FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je sobota 20. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
apt_LKPD 1.0 Kuňka Jeden příspěvek | Celý strom
apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 09:57
OndraT
Chyba zobrazení textury je daná tím, že XP podporuje pouze 1 texturu na daný obejkt (+nrm textura).

Když se podíváš na ten .OBJ v texťáku, tak uvidíš:

I
800
OBJ

TEXTURE Stone_Brushed_Khaki.png
POINT_COUNTS 7388 0 0 20190

Tzn. přes celý objekt je namapovaná jen ta jediná textura "Stone_Brushed_Khaki.png".

Jestli jsem se díval dobře, tak to jsou modely ze Sketchupu, pokud je to tvá tvorba, pak to musíš ve Sketchupu zařídit tak, aby všechny textury byly v jedné, zkrátka aby ten objekt měl jen jednu texturu. Sketchup bohužel nepoužívám, ale vím, že to je vcelku běžná záležitost, že tohle lidi s XP, co tvoří ve Sketchupu, řeší (ono to samé je potřeba udělat i v Blenderu nebo kdekoliv jinde, kde program umožňuje násobné materiály/textury na objekt, pro export do XP je pak potřeba, aby to byla jen jedna textura - všechny materiály a textury z objektu budou "zapoečené" do jedné textury .png).
 
Gonzo
VWAC
FS Medlánky
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ