FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
apt_LKPD 1.0 Kuňka Jeden příspěvek | Celý strom
apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 08:27
dvojan
Neznám ještě strukturu souborů v objektech X-plane(no neznám toho ještě daleko víc), tak se ptám. Součástí scenerky je Kunětická hora, výborný orientační bod, v objects je jako samostatný adresář, se soubory .png. Zobrazí se ale pouze se žlutou texturou. Zná někdo řešení ?
30050 B / 750 x 422 / Bell412 - 2020-03-27_Kuňka.png
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 08:50
OndraT
To vypadá jako nějaká podivná/chybná textura toho objektu; můžeš poslat odkaz na tu scenérku na rychlé omrknutí? Bez toho asi moc nelze řící, co je špatně.

Podle mě nepůjde o chybu objektu nebo že by chyběla textura, to by XP ten objekt nenahrálo vůbec (no, u té chybějící textury si nejsem tak docela jist ).
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 09:44
dvojan
Dík za snahu http://leteckaposta.cz/231373149
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 09:57
OndraT
Chyba zobrazení textury je daná tím, že XP podporuje pouze 1 texturu na daný obejkt (+nrm textura).

Když se podíváš na ten .OBJ v texťáku, tak uvidíš:

I
800
OBJ

TEXTURE Stone_Brushed_Khaki.png
POINT_COUNTS 7388 0 0 20190

Tzn. přes celý objekt je namapovaná jen ta jediná textura "Stone_Brushed_Khaki.png".

Jestli jsem se díval dobře, tak to jsou modely ze Sketchupu, pokud je to tvá tvorba, pak to musíš ve Sketchupu zařídit tak, aby všechny textury byly v jedné, zkrátka aby ten objekt měl jen jednu texturu. Sketchup bohužel nepoužívám, ale vím, že to je vcelku běžná záležitost, že tohle lidi s XP, co tvoří ve Sketchupu, řeší (ono to samé je potřeba udělat i v Blenderu nebo kdekoliv jinde, kde program umožňuje násobné materiály/textury na objekt, pro export do XP je pak potřeba, aby to byla jen jedna textura - všechny materiály a textury z objektu budou "zapoečené" do jedné textury .png).
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 18:30
jazan
Já toho taky moc neumím,ale dělám si obj ve sketch. a textury musí být dané do koláže.Takže to může upravit jen výrobce nebo se musí udělat nový model.Neumím získat ten model a dát ho do sketch.abych ho otexturoval.Poraďte jetli to jde.
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 18:43
OndraT
Jestli se nepletu, tak leguan dělá ve Sketchupu, třeba poradí.
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 19:24
leguan
1 objekt-1 textura. Já si udělám nejprv texturu pak teprv model potahuju.
Obj se dá do skp importovat. Dáš import, rozbalíš nabídku, vybereš obj.xplane, nebo jek to tam je. Z hlavy nevím. Odpráskneš a hotovo. Před tím je ale dobré dát si jak model tak texturu do jedné složky, jinak ti to pravděpodobně nenačte. Jak mile to importuješ, vyhodíš z toho tu starou texturu, uděláš si svoji a model znovu potáhneš. Ovšem občas jsou ty modely tak domršené, že to nejde potáhnout, zejména u kulatejch věcí (věže a pod...) . Většinou si to přemodeluju znovu, než se s tím sráti....
Tak asi ták...
 

apt_LKPD 1.0 Kuňka   27. 3. 2020 / 20:07
dvojan
Jak řekl klasik:"My mu sice nerozumíme, ale my mu věříme". Autorem LKPD nejsem, pravděpodobně je dělaná konverzí z FS2004 , obsahuje i model Kuňky ve Sketchup. Pochopil jsem snad ten zásadní rozdíl od FSX 1 objekt *.obj má jednu texturu *.dds. Jak se ty původní textury do ní našlapají už jde mimo mně. Pokud najdu v archivech starou původní scenerku v .bgl, zkusím to znovu. Dík všem za snahu.
 

Kuňka   27. 3. 2020 / 22:28
dvojan
Textury kopce hrozné, ale aspoň není žlutá.
31609 B / 750 x 422 / Bell412 - 2020-03-Kuňka.png
 

Kuňka   28. 3. 2020 / 11:01
OndraT
To už je jiná kávička. Gratuluji k pokroku .

Jo, při pohledu na textury mě napadlo, že to je nějaký divný ne-konvert z MSFS. Ale stejně nechápu, že to takhle někdo vypustil. Navíc fsx2XPlane jsem kdysi párkrát zkoušel a s objekty myslím nikdy nebyl problém (spíš s pozemními polygony jako asfalt, tráva, značení apod.). Tak dobře, že se ti to podařilo prošťouchnout.
 

Kuňka   28. 3. 2020 / 16:02
Willhelm   
No já nevím, že by byl někde konvert LKPD pro XP dostupný. Kvůli UUDD-LKPD IVAO eventu jsem si spíchnul LKPD narychlo za dopoledne konvertem sám z dostupné FS2004/FSX verze tady z péráku.
 

Kuňka   28. 3. 2020 / 17:55
happypetr   
Tož dodaj, pachtím po tem...
 

Kuňka-levitace   28. 3. 2020 / 18:39
dvojan
Marně se snažím dohledat odkud jsem to LKPD 1.0 stáhl, to jsem měl ještě XPL9. Tedˇjsem si to pro jistotu zkonvertoval znovu přímo z FSX. Normálně to funguje , je tam ale apt.dat a fullapt.dat, zkouším rozdíl. Kuňku mám zatím zvlášť a musím ještě vyřešit výšku, nesedí na terén vznáší se. V FSX bych to udělal v Converteru, v X-plane zatím nevím.Poradíš?
 

Kuňka-levitace   28. 3. 2020 / 19:16
Willhelm   
Pošli mi ten zkonvertovaný model Kuňky (*.obj) a texturu na willhelm@seznam.cz
Načtu ti to do Blenderu a nadstavím tam stěny v Z ose do -1 nebo -2m aby se to nabeton zarylo do terénu.
 

Kuňka-levitace   29. 3. 2020 / 09:22
jazan
Možná vám to během dneška nebo max 2 dnů dodám.Rozdělil sem to,hlavně zrušil ten kopec a ještě to u pravím trochu rozměrově aby to sedělo v xpl11.Výšku sem už upravil.
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ