FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Hotová KUŇKA Jeden příspěvek | Celý strom
Hotová KUŇKA   29. 3. 2020 / 21:32
jazan
Tak sem celou neděli věnoval té slíbené úpravě Kuňky.Skoukněte foto a poraďte kam mám popřípadě uložit složku ke stažení.Je to upravený konvert a seštelovaný v ov.ed.Práce moc ale ještě by to chtělo pár dnů do dokonalosti.Jak řek leguan-lepší dělat od začátku posvém.
24607 B / 750 x 410 / screenshot 29.03.2020 212125.jpg
24688 B / 750 x 409 / screenshot 29.03.2020 212222.jpg
30272 B / 750 x 412 / screenshot 29.03.2020 212332.jpg
 

Hotová KUŇKA   29. 3. 2020 / 23:47
Willhelm   
Taky jsem tomu dnes věnoval 2h (Ano za tu dobu by asi měl Leguán Kunětickou horu hotovou z nuly.)
Výsledek v podstatě stejný - pro mě tedy dost neuspokojivý. Nesedí to na Ortho - i když se natočí - tak ty disproporce jsou úplně mimo - stejně jako tvar některých budov - hlavní brána má normální obdelníkový půdorys, a ne do Lka jako je na modelu. Chápu, že to vzniklo v době, kdy jsme neměli google maps se ZL20, google street view až na hradní nádvoří, odměřování výšek z mapy.cz atd. Taky to bylo pro sim co měl pod hradem místo kopce rovinu... Prostě stejně jako s tím Vyškovem - zkonvertoval jsem si FS2004 scenerku a nakonec se to rozhodl modelovat celé znovu.
35496 B / 750 x 483 / Kuneticka-Hora.jpg
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 06:22
dvojan
Stačí zatím leteckou poštou odkaz sem do příspěvku.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 06:49
leguan
Já mám taky hotovou kuňku
35605 B / 750 x 500 / IMG_3368wf.jpg
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 06:58
Willhelm   
No co jsme říkal! A měl jsem pravdu? Bylo to pod dvě hodiny?
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 07:54
dvojan
A sedí i na ten kopec v ZL17?
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 14:01
jazan
Dělal sem to na bing mapy v OV.ED. a zkoušel na 17BING.Já koukám ve VR.Pár detajlů ještě levituje,ale snad nebudete kroužit kolem s vrt.a hledat chyby.Dám to i s texturama (jestli se mi to povede).Celé sem o rozřezal a dodělal ve SKETCHUPu.Kdo bude chtít ať si to šoupne do OV.ED.a upraví podle sebe.thttp://leteckaposta.cz/482355389.Omlouvám se za případnou chybu v odkazu,zatím nevím jak zveřejňovat tyhle příspěvky.Let.poš.sem adresoval na p.Jiřího Masníka.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 08:18
dvojan
Tak nás nenapínej. Podle OE je Kuňka ve výšce 300 m, dle mapy.cz je výška 307, měla by tedy být spíš "utopená"., ale levituje. Jakým nástrojem v OE jsi tu výšku upravil ?
40929 B / 616 x 550 / OE_Kunka.PNG
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 09:41
leguan
V OE výšku nezměníš, pokud mě tedy něco neuniklo......
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 10:36
dvojan
Tak sakra v čem? Po ničem jiném dnes už netoužím -
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 11:22
mirda   
AC3D nebo jakýkoliv jiný 3D program.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 11:38
Willhelm   
WED u objektů umožňuje nastavit MSL výšku. Nicméně je to silně nedoporučený krok.
Po možnosti nastavovat AGL výšku volají vývojáři už pěkných pár let.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 13:22
Vita Zenisek
Pokud chceš mít objekt utopený nebo naopak vyzdvižený nad terén, je potřeba mu posunout nulový bod, za který se to vkládá. Dodatečně ve scenerce to udělat nejde.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 14:05
jazan
V nástrojích je hned první selekt.Zapíchneš kurzor a držíš a obtáhneš celý objekt.Vemeš všesměrovou šipku a pohneš kam chceš.Trochu tě to pozlobí.Jestli budeš chtít,udělal sem si překlad návodu.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 14:16
jazan
Zapomněl sem, tu výšku upravíš ve SKETCHUPu.Import objektu a ten se zobrazí v nějaké výšce.Z předešlého příspěvku postup a podél modré osy stáhneš do pož.výšky.
 

Hotová KUŇKA   30. 3. 2020 / 16:13
dvojan
U mně moóóc dobrý, ani na to nešáhnu. Dííík
30620 B / 750 x 422 / zlin142 - 2020-03-30_Kunka_jazan.png
 

VWAC
MZAK
L39.CZ
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ