Vliv na výkon je u textur obecně bohužel velmi vysoký. Obecně u her, 3d aplikací, simulátorů, teď nemluvím jen o X-Plane. Takže zkrátka sleduj v systému prostředky hlavně paměti grafiky, ale uvidíš i vyšší zatížení procesoru, ram, i samotné grafiky. Těžko říct, kdy narazíš na propad fps, jestli už s půlkou náměstí nebo až s celým, bude to maso, na to se připrav.
Zbytečná práce to nebude nikdy, v úplně nejhorším pak budeš muset snížit rozlišení těch textur, ale to se dá udělat automatickou dávkou třeba v IrfanView apod. A vždycky bude textura, udělaná ve vysokém rozlišení a následně snížená do menšího vypadat líp, než textura, která byla rovnou udělaná v nižším rozlišení. Talže bych se možného budoucího pocitu zbytečné práce vůbec nebál .
Mimochodem, vypadá to fantasticky, chvilku mému mozku dalo práci si srovnat, proč na fotce vidím domalovanou trávu z XP . |
|