FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je čtvrtek 28. 3. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
Prosím o radu Jeden příspěvek | Celý strom
Prosím o radu   6. 4. 2020 / 13:47
jazan
Rád bych kdyby mi někdo poradil,jaký bude mít vliv na výkon vysoké rozlišení fasád ,které vyrábím na Prostějovské náměstí.Kvůli co nejvěrnějšímu vzhledu dělám koláže v rozlišení 2048x1024.Zkusil sem menší rozlišení ale není to ono.Jso to jen čelní fasády,viz. foto.Mám v úmyslu udělat minim.historické centrum a zajímavé budovy.Jde mi o to aby to nebyla zbytečná práce.
24064 B / 750 x 422 / screenshot 06.04.2020 133403.jpg
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 14:06
OndraT
Vliv na výkon je u textur obecně bohužel velmi vysoký. Obecně u her, 3d aplikací, simulátorů, teď nemluvím jen o X-Plane. Takže zkrátka sleduj v systému prostředky hlavně paměti grafiky, ale uvidíš i vyšší zatížení procesoru, ram, i samotné grafiky. Těžko říct, kdy narazíš na propad fps, jestli už s půlkou náměstí nebo až s celým, bude to maso, na to se připrav.

Zbytečná práce to nebude nikdy, v úplně nejhorším pak budeš muset snížit rozlišení těch textur, ale to se dá udělat automatickou dávkou třeba v IrfanView apod. A vždycky bude textura, udělaná ve vysokém rozlišení a následně snížená do menšího vypadat líp, než textura, která byla rovnou udělaná v nižším rozlišení. Talže bych se možného budoucího pocitu zbytečné práce vůbec nebál .

Mimochodem, vypadá to fantasticky, chvilku mému mozku dalo práci si srovnat, proč na fotce vidím domalovanou trávu z XP .
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 14:30
Fabo™   
Zas je zpravidla lepsi mit min vetsich textur nez vic mensich textur...

Hele, udelej zakladni velkou a dej k tomu moznost mit nahradni mensi...
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 18:39
JirkaK
Já právě nevidím velký rozdíl mezi 1k a 16k texturou co do výkonu. Stejně se používají mipmapy.

Problém je jen paměť, pokud chce autor scenérky vyšťavit všechnu dostupnou, může používat 16k textury
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 15:10
Vita Zenisek
Jestli mne pamet neklame, X-Plane ma nejradeji ctvercove textury.
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 15:12
Willhelm   
Bejvávalo, 4096x2048 není dnes problém. I když dost lidí ze zvyku volí čtverec...
 

Prosím o radu   6. 4. 2020 / 16:38
jazan
Tak dík pánové,dodělám náměstí a pak se uvidí.Za ty fasády vkládám baráky z knihovny.Doufám že to nebude prů...Jinak ještě nemůžu ze streetw.dostat pořádné foto nároďáku.Není tu někdo z PV nebo blízkého okolí?
 

Gonzo
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ