Chápu, dopředná kompatibilita obvykle nebývá zásadní featurou mnohem větších hráčů nejen na poli CGI obecně , nicméně jsem byl zvyklý, že se to měnilo třeba jednou za pár let s novou celočíselnou verzí apod., holt Blender je vlastně tak trochu Xplane - pořád to žije a pořád se tam něco mění . I když tady to je asi dost dáno celkovými změnami ve verzi 2.8x oproti předchozím verzím.
Wavefrontí OBJ + textura hýr https://www.dropbox.com/s/ckn3fz31ex3ljdi/Mi-24.zip?dl=0
(mimochodem textura ve formátu Targa je pro mě krásný závan historie, vzpomínám na časy, kdy se vlastně nic moc jiného nepoužívalo ať už na textury - i kvůli embedovaném alpha kanálu - nebo na sekvence animací pro různé laserdisky a jiná nelineární dig. záznamová zařízení, protože pak už bylo akorát BMP nebo Tiff - BMP mělo na prd kompresi, Tiff nekomprimovaný byla prakticky jen bitmapa -> tuna dat a s komprimovaným zas neuměl tenkrát každý program pracovat). A dneska je všechno na tom jůťůbu , my se tenkrát museli všechno učit v kradených softech metodou pokus-omyl, manuály nebyly . |
|