Vrtulníky sere pes, i v XP je to okrajová záležitost, tuším 8%, když je 100k uživatelů XP (informace přímo od Austina, pár měsíců stará), bavíme se o 8 tisíci lidech... Kdyby jich bylo 800 tisíc, byl by to argument, kdyby jich bylo 8M, byla by to jistota.
Streamování dat "plně vytížení"... Asi nevíš ale MS Azure pokrývá, alespoň tržbami necelých 18% trhu, lepší je jen Amazon se svými 38%, třetí je google se 6%
jinými slovy Microsoft poskytuje šestinu celosvětových cloudových služeb a loni rostl o 62% proti Amazonu který vzrostl o 33%, Google roste rychleji, 67% ale zase je výrazně menší. Ještě více roste Alibaba - 71% meziročně.
To že Azure cloud poskytne data max pár milionům uživatelů (ještě nepřipojených v jednu chvíli) ani nepoznají.
Pro zajímavost. Víš kde běží všechny ty herní servery SONY, Steamu, Ubisoftu, Epicu a dalších studií kde hrají desítky milionů lidí najednou? Světe div se právě v těch cloudech Amazonu, MS a Google...
Dnes i běžné korporátní systémy bank, různých providerů, burzy atd leží nebo přechází do cloudu protože to umí být výhodné protože není třeba platit lidi co se starají o HW, není třeba řešit výkon, ten se dá škálovat podle potřeby a platí se jen ten skutečně využitý výkon...
3rd party vývoj tu je, dokonce z ohlášení ORBX bude možná distribuce i vlastní cestou. Ale to je asi jako ty vrtulníky, budou jen tisíce aktivních autorů, ještě méně bude kvalitních autorů, kdežto uživatelů by měly být miliony.
Simulátory drží komunita? Ano protože současné letecké simy jsou tak špatné v základu že to bez ní nejde a payware by to extrémně prodražil. Jenže co třeba takové racing simulátory? Jasně tu a tam nějaké liverky apod, ale na domácí tvorbě to rozhodně nestojí, jsou to věci které hrají miliony a miliony lidí a nechtějí nic řešit. |
|