FlightSim.CZ   Reklama  
CVARS - zrychlí vám tep...
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pomoc s gMaxem Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: Re: Re: pomoc s gMaxem   4. 12. 2001 / 20:58Petr Bednář
Ne! Prostě ne. Asi mi není souzeno aby mi gMax chodil. Ale už vím kde je problém. Chyba není v makeMDL, ale v exportu z gMaxe do X-fajlu. Ten exportovací plugin z nějakého důvodu produkuje vadný soubor a proto to nejde zkompilovat. Ale vyřešil jsem dneska tenhle problém alespoň částečně. Stáhnul jsem si plugin do MAXe 2.5 na export do formátu DirectX a zkoušel jsem výsledek (soubor.X) zkompilovat pomocí makeMDL ručně a ..... FUNGUJE TO. Nicméně nevím jak je to s materiálama, protože v MAXu pochopitelně fungujou trochu jinak než v GM. Vyrobil jsem na zkoušku potexturovanej kostelík, ale zdá se mi, že ve FS je z některejch úhlů hodně přesvícenej - textury jsou na osluněné straně téměř bílé. Nevíš náhodou, jestli se to nedá nějak vyladit pomocí těch parametrů v makeMDL při kompilaci?
 
VWAC
Czech Virtual Air Rescue Service
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ