FlightSim.CZ   Reklama  
SW Virtual
> Nejste přihlášen Login
  Dnes je pátek 19. 4. 2024 Translate
ÚVOD
LETADLA
KRAJINY
AI PROVOZ
UTILITY
ČLÁNKY
FÓRUM
 Seznam příspěvků
ODKAZY
SCREENSHOTY
VIDEA
INZERCE
PLÁNOVÁNÍ LETŮ
VYHLEDÁVÁNÍ
O SERVERU
RSSRSS - fórum
RSSRSS - novinky
FacebookFacebook
MobileVerze pro PDA
pomoc s gMaxem Jeden příspěvek | Celý strom
Re: Re: pomoc s gMaxem   6. 12. 2001 / 08:40Petr Bednář
S těma texturama jsem to už, zdá se, vyřešil. Je to skutečně tím leskem. Má na to vliv nastavení lesku i difuzní a spekulární složky barvy pod texturou v MAXu. Ten exportní plugin do DirectX formátu je taky bohužel jen bataverze, ale jinej jsem na Webu zatím nenašel. Mám ale na Tebe jiný dotaz. Máš nějaké zkušenosti s používáním stromů ve FS? Je nějaký rozdíl v náročnosti na HW mezi starým stromem (Fs98 - ze dvou desek křížem) a novým typem z Fs2000 (jedna deska, otáčející se na kameru). Podle mě ten nový typ vypadá mnohem líp, ale není mi jasné, proč třeba AutoGEN používá právě ty staré a ošklivé dvě desky s mizernou texturou. A další věc. Nevíš jak by se dala vytvořit ve Fs2002 nová silnice, která se pěkně přizpůsobuje terénu. Třeba v Airportu mě to generuje klasickou hranatou cestu, která místy mizí pod zemí ... a s texturovanejma polygonama je to podobné.
 
VWAC
FS Medlánky
MZAK
O serveru   |   Zveřejňování souborů ke stažení   |   Kontakt   |   © 1999-2024 FlightSim.CZ